  • 21. Data: 2012-04-18 18:26:53
    Temat: Re: gdzie uzywane opony? [WAW]
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/18/2012 05:24 PM, Dysiek wrote:

    > Nie twierdze, ze ja tak robie. A co do uzywek - prezerwatywe tez uzywasz po
    > 2 razy? ;-) Jak dla mnie tylko nowe. No, ale ja nie musze zmieniac gum co
    > sezon.

    Porównanie letko z dupy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 22. Data: 2012-04-19 08:31:07
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-18 15:02, AZ pisze:

    > No nie mów, że przebijają BT020?

    ~20tys km na tyle w trampku, BT020 raczej nie ma szans :)
    Albo 3tys (i jeszcze troche miesa zostalo) po kamieniach drz :)

    > Ino te sportowe troszkę inaczej się zachowują chociażby na mokrym, na
    > suchym też.

    Wisz, dla mnie pilot road to juz sportowe, wiec:

    > nie będzie problemu z brakiem przyczepności...

    :-)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

  • 23. Data: 2012-04-19 10:16:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/19/2012 08:31 AM, Roman Niewiarowski wrote:

    > ~20tys km na tyle w trampku, BT020 raczej nie ma szans :)
    > Albo 3tys (i jeszcze troche miesa zostalo) po kamieniach drz :)

    ~30 kkm na tyle w ZZR 1200 :-)

    > Wisz, dla mnie pilot road to juz sportowe, wiec:

    Aaaa... No powiedzmy sportowo-turystyczne.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2012-04-19 10:22:40
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-19 10:16, AZ pisze:

    > ~30 kkm na tyle w ZZR 1200 :-)

    Popatrz na bieznik, e09 to taka niby kostka. Swietnie sie spisuje na
    twardych i ostrych skalach. Powierzchnia ktora pracuje jest duzo
    mniejsza niz w przypadku opon szosowych :)
    Afryka tez na nich chwile latalem, na tyle wytrzymaly u mnie parenascie kkm
    ale kupilem ja z ta opona wiec nie wiem ile wczesniej zrobila.
    Na przodzie ja wytrzymalem pareset km, mam za slabe nerwy na uslizgi na
    suchym :)

    > Aaaa... No powiedzmy sportowo-turystyczne.

    łotewer :)

    pozdr
    newrom i turystyczno-sportowe anakee ;)
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html

  • 25. Data: 2012-04-19 13:31:22
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Wisz, dla mnie pilot road to juz sportowe, wiec:

    Jak dla mnie sportowe = na tor = przyczepne, gdy są rozgrzane i suche,
    kosztem przyczepności na mokrym. Piloty nie pasują do tej kategorii :)

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 750F 2001 r.
    PMS PJ- S+ p++ M- W P++: X++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++

  • 26. Data: 2012-04-19 13:46:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/19/2012 01:31 PM, Adam Wysocki wrote:

    > Jak dla mnie sportowe = na tor = przyczepne, gdy są rozgrzane i suche,
    > kosztem przyczepności na mokrym. Piloty nie pasują do tej kategorii :)

    No i torowe się nie pierdolą z kierownikiem. Jak się uślizgują to od
    razu i mocno, podobnie też wraca przyczepność więc rośnie ryzyko
    hajsajda i innych akrobacji.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 27. Data: 2012-04-21 16:58:25
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-04-19 13:46, AZ pisze:

    > No i torowe się nie pierdolą z kierownikiem. Jak się uślizgują to od
    > razu i mocno, podobnie też wraca przyczepność więc rośnie ryzyko
    > hajsajda i innych akrobacji.

    Tru. Ale tez lepiej moto sie wali w zakrety jak juz sie nagrzeja, pewnie
    przez ten szpiczasty profil i szpec-gume co daje rade wheelie zrobic i
    przy okolicach zera w sniegu z deszczem w grudniu (sprawdzone na 954 i
    potorowkach ;))

    Pzdr
    --
    marider