  • 11. Data: 2012-04-18 14:59:46
    Temat: Re: gdzie uzywane opony? [WAW]
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 18 Apr 2012 14:35:13 +0200 osobnik zwany Dysiek
    wystukał:

    > Troche na pewno sie uzbiera :-) Po drugie kto ma wiecej sianka wymienia
    > opony co te 5-7 lat jak ich nie dojezdzi (a sporo ludzi nie dojezdzi, bo
    > nie sa maniakami, tylko weekendowymi uzytkownikami) i potem sprzedaje za
    > okazyjna cene.

    7 letnia opona to się nadaje do palenia gumy a nie lata. Jest twarda jak
    cholera

    /me co raz nie zmienił i tego do tej pory żałuje

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 12. Data: 2012-04-18 15:02:23
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/18/2012 02:50 PM, Roman Niewiarowski wrote:

    > Zaloz se mitasy e-09, jeszcze wnukom je przekazesz!

    No nie mów, że przebijają BT020?

    > PS. jakbym zwyklych opon w 5 lat nie mogl dojezdzic to bralbym
    > najmieksze, sportowe jakies co normalnie szybko znikaja.

    Ino te sportowe troszkę inaczej się zachowują chociażby na mokrym, na
    suchym też. No ale jak ktoś opon przez 5 lat nie może zjeździć to raczej
    nie będzie problemu z brakiem przyczepności...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-04-18 15:35:08
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > 7 letnia opona to się nadaje do palenia gumy a nie lata. Jest twarda jak
    > cholera

    Ale wiele osob woli dac 50 zl za kapcia niz 500 na nowego. A, ze
    przyczepnosc gorsza to juz inna bajka :-)

    Dysiek

  • 14. Data: 2012-04-18 15:36:05
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Jakim trzeba być maniakiem by dojeździć opony w 5-7 lat? Tak konkretnie
    > i prostymi słowami jak możesz.

    Dojezdzic czy nie dojezdzic? Robie rocznie po okolo 5 tysiecy km i mi gumy
    starczaja na te 5 lat bez wiekszych problemow.

    Dysiek

  • 15. Data: 2012-04-18 15:39:11
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/18/2012 03:36 PM, Dysiek wrote:

    > Dojezdzic czy nie dojezdzic? Robie rocznie po okolo 5 tysiecy km i mi gumy
    > starczaja na te 5 lat bez wiekszych problemow.

    Jakie moto i co to za gumy? Ci robiący powyżej 5 kkm to już maniacy?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 16. Data: 2012-04-18 17:16:14
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-04-18 15:35, Dysiek pisze:

    > Ale wiele osob woli dac 50 zl za kapcia niz 500 na nowego. A, ze
    > przyczepnosc gorsza to juz inna bajka :-)
    >
    > Dysiek

    Kupisz sobie kiedyś normalny motocykl to i na opony przestaniesz żałować.
    Zdarza mi się założyć używkę,ale w żadnym wypadku starą.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 17. Data: 2012-04-18 17:23:34
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Jakie moto i co to za gumy? Ci robiący powyżej 5 kkm to już maniacy?

    Virago 535, Metzeler Perfect ME, jazda jak to na armaturze raczej spokojna.
    Nie mowie, ze ci powyzej 5 kkm to maniacy, ale jest sporo osob, ktore
    uzytkuja moto naprawde rekreacyjnie i weekendowo. Tacy maja duze szanse nie
    skonczyc opon w 5 sezonow (trwajacych czasami tylko 4 miesiace).

    Dysiek

  • 18. Data: 2012-04-18 17:24:55
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Kupisz sobie kiedyś normalny motocykl to i na opony przestaniesz żałować.
    > Zdarza mi się założyć używkę,ale w żadnym wypadku starą.

    Nie twierdze, ze ja tak robie. A co do uzywek - prezerwatywe tez uzywasz po
    2 razy? ;-) Jak dla mnie tylko nowe. No, ale ja nie musze zmieniac gum co
    sezon.

    Dysiek

  • 19. Data: 2012-04-18 17:42:44
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-04-18 17:24, Dysiek pisze:

    > Nie twierdze, ze ja tak robie. A co do uzywek - prezerwatywe tez uzywasz po
    > 2 razy? ;-) Jak dla mnie tylko nowe. No, ale ja nie musze zmieniac gum co
    > sezon.

    Jeżdżąc na teflonowych nie masz potrzeby,nową oponę też można zużyć w
    5kkm,bez palenia.Używki używam jak coś się trafi extra i potorówki.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 20. Data: 2012-04-18 18:25:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/18/2012 05:23 PM, Dysiek wrote:

    > [...] (trwajacych czasami tylko 4 miesiace).

    Armaturowcy inaczej widzą świat ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200