  • 1. Data: 2012-04-17 20:04:50
    Temat: gdzie uzywane opony? [WAW]
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Czesc
    Gdzie szukac uzywanych opon? Jedyne co mi przychodzi do glowy to
    allegro, ale cos mi sie po glowie kolacze ze czytalem na preclach aby
    tam nie kupowac. Jestem z Wawy. Jakies sprawdzone miejsca ktos poleci
    w stolicy? Co by mi jakiegos syfu nie wcisneli, bo ja to tylko
    zmierzyc bierznik i przeczytac date produkcji potrafie ;)
    Szukam szosowych kapci 110/70 17 i 130/70 17 do suzuki GS500.

    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2012-04-17 20:19:15
    Temat: Re: gdzie uzywane opony? [WAW]
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 17 Apr 2012 11:04:50 -0700 osobnik zwany Zyga wystukał:

> [...]
    > stolicy? Co by mi jakiegos syfu nie wcisneli, bo ja to tylko zmierzyc
    > bierznik i przeczytac date produkcji potrafie ;) Szukam szosowych kapci

    jak myślisz czy ktoś sprzeda dobrą oponę?
    skoro sprzedaje przed dojechaniem to coś z nią pewnie nie tak :(

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 3. Data: 2012-04-17 21:41:16
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > jak myślisz czy ktoś sprzeda dobrą oponę?
    > skoro sprzedaje przed dojechaniem to coś z nią pewnie nie tak :(

    Eee tam - moze byc po rozbitku - tylne rzadko dostaja w dupe.

    Dysiek

  • 4. Data: 2012-04-17 21:54:10
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-17 21:41, Dysiek pisze:

    > Eee tam - moze byc po rozbitku - tylne rzadko dostaja w dupe.

    Albo z zagranicznego serwisu moto lub wulkanizacyjnego. Tam 4-5 letnie
    opony podlegaja na ogol wymianie bez wzgledu na ich stan. Mozna tez
    kupic ladne nowe opony lezakowane w podobnym wieku. Tam ich nikt nie
    kupi bo nie przejda TUV wiec ida do Polski gdzie sa z powodzeniem
    uzywane bo, z technicznego punktu widzenia, sa pelnowartosciowymi
    oponami. Serwisy chetnie je oddaja za niewielkie pieniadze bo nie musza
    wtedy placic za utylizacje i dodatkowo przytulaja pare euro.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 5. Data: 2012-04-17 22:06:53
    Od: mali <m...@g...com>

    On 17 Kwi, 21:54, Kuczu <q...@g...com> wrote:

> [...]
    > oponami. Serwisy chetnie je oddaja za niewielkie pieniadze bo nie musza
    > wtedy placic za utylizacje i dodatkowo przytulaja pare euro.

    O proszę, nawet potrafi ciekawie odpowiedzieć. To teraz wróci do

  • 6. Data: 2012-04-17 22:11:51
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 17 Apr 2012 21:41:16 +0200 osobnik zwany Dysiek
    wystukał:

    > Eee tam - moze byc po rozbitku - tylne rzadko dostaja w dupe.

    taa, i tych rozbitków całe wagony

  • 7. Data: 2012-04-17 22:22:16
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-17 22:06, mali pisze:

    > O proszę, nawet potrafi ciekawie odpowiedzieć. To teraz wróci do
    > mojego wątku i napisze jaki to kask jest naj :-)

    Przeciez pisalem ze moj kask jest fajny

  • 8. Data: 2012-04-18 14:35:13
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > taa, i tych rozbitków całe wagony

    Troche na pewno sie uzbiera :-) Po drugie kto ma wiecej sianka wymienia
    opony co te 5-7 lat jak ich nie dojezdzi (a sporo ludzi nie dojezdzi, bo nie
    sa maniakami, tylko weekendowymi uzytkownikami) i potem sprzedaje za
    okazyjna cene.

    Dysiek

  • 9. Data: 2012-04-18 14:41:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/18/2012 02:35 PM, Dysiek wrote:

> [...]
    > opony co te 5-7 lat jak ich nie dojezdzi (a sporo ludzi nie dojezdzi, bo nie
    > sa maniakami, tylko weekendowymi uzytkownikami) i potem sprzedaje za

    Jakim trzeba być maniakiem by dojeździć opony w 5-7 lat? Tak konkretnie
    i prostymi słowami jak możesz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 10. Data: 2012-04-18 14:50:54
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-18 14:41, AZ pisze:

    > Jakim trzeba być maniakiem by dojeździć opony w 5-7 lat? Tak konkretnie
    > i prostymi słowami jak możesz.

    Zaloz se mitasy e-09, jeszcze wnukom je przekazesz!

    pozdr
    newrom
    PS. jakbym zwyklych opon w 5 lat nie mogl dojezdzic to bralbym
    najmieksze, sportowe jakies co normalnie szybko znikaja.
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html