    From: "L501 aneryS" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: gdzie sklepy z elektroniką w Warszawie ?
    Date: Mon, 30 Jan 2012 15:34:08 +0100

    news:slrnjid8f3.7gu.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Ich jest nawet więcej, bo aż dwanaście. Tyle że mają rzymską numerację,

    Tak, rzymską, uprościłem tylko.

    > od I do XII. Tu zdaje się historia była taka, że nazwy zostały nadane

    Aale jakoś nie kojarzę pierwszej... dopiero od drugiej wzwyż...
    Jedynka mi gdzieś umknęła, pewnie takie chwilowe zaciemnienie, oblukam
    jeszcze mapę.
    (kiedys mi umknęła pętla autobusowa przy Uniwersamie, na szczęście szybko
    się pokajałem na grupie) :)

    > jako tymczasowe, z zamysłem zmiany na bardziej dostojne. Ale zostały,
    > bo lud się przyzwyczaił. Może miał w tym udział lęk przed ryzykiem --

    Kto wie? Ładnie okrzepło, może zostać. Zwłaszcza, ze nie było wymuszone na
    stałe.

    > wiadomo to, na co zamienią? Poza tym tak jest jakoś tak bardziej po
    > amerykańsku.

    Oby to zostało jako ciekawostka, możliwość, a nie konieczność, bo nam się
    bezkrytycznie nadawani patroni wyczerpią...