  • 31. Data: 2017-05-12 10:31:46
    Temat: Re: gdzie się teraz najbardziej opłaca?
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 11.05.2017 o 18:09, J.F. pisze:

    > Bedzie szybciej.
    > A dla niektorych to i wygodniej.
    >
    > J.

    "przeszedłem". Co prawda na stronie internetowej, jest termin przejścia
    "za dwa tygodnie", ale dzień po wciśnięciu "enter" dostałem
    powiadomienie sms że kurier jedzie. okrężną chyba, ale dam znać jak sim
    wystaruje

    ToMasz

  • 32. Data: 2017-05-13 15:17:19
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-11 o 08:54, Liwiusz pisze:

    > Iść do salonu? Ale po co tak kombinować?

    Bo prościej się nie da. Nie jakieś przenosiny, nie jacyś kurierzy na
    których trzeba czekać, - wchodzę i po paru minutach wychodzę i nie
    zawracam sobie już tym więcej głowy. Tak to im ciężko zorganizować w
    taki sposób?

  • 33. Data: 2017-05-13 19:02:08
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-13 o 15:17, Trybun pisze:

> [...]
    > których trzeba czekać, - wchodzę i po paru minutach wychodzę i nie
    > zawracam sobie już tym więcej głowy. Tak to im ciężko zorganizować w

    Ciężko, bo te 25zł, które chcesz u nich wydać na 90 dni to za mało, aby
    opłacało się tobie fundować obsługę w marmurach.

    --
    Liwiusz

  • 34. Data: 2017-05-13 19:03:13
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-13 o 19:02, Liwiusz pisze:

    > Ciężko, bo te 25zł, które chcesz u nich wydać na 90 dni to za mało, aby
    > opłacało się tobie fundować obsługę w marmurach.

    Poprawka: 120 dni.

    Czyli - masz to, za co płacisz. Chcesz mieć szybko i wygodnie - bez
    problemu możesz przenieść się do standardowej taryfy 25z/mies. od
    pierwszego miesiąca.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2017-05-13 22:44:04
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > których trzeba czekać, - wchodzę i po paru minutach wychodzę i nie
    > zawracam sobie już tym więcej głowy. Tak to im ciężko zorganizować w

    Jak Ci po drodze, albo blisko to popieram. Najgorzej jak "salon" jest
    tylko jeden i to gdzieś na końcu dużego miasta, w jakimś centrum
    handlowym. Tak jak np. Centrala UPC. Nigdy tam nie byłam. Dzwonię, albo
    przez internet się kontaktuję. W sklepach w Arkadii bywałam dawniej, ale
    teraz nie chce mi się już tam "tłuc" autobusami. Zapał łażenia i
    biegania na pasach, żeby zdążyć przejść na zielonym świetle mnie już
    dobija. Człowiek zrobi parę kroków na zielonym i już czerwone.
    Popieprzyli to wszystko dla swoich ukochanych samochodzików.

    --
    animka

  • 36. Data: 2017-05-13 22:47:13
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Ciężko, bo te 25zł, które chcesz u nich wydać na 90 dni to za mało, aby
    > opłacało się tobie fundować obsługę w marmurach.

    No i kurier przyjdzie za darmo, szybko załatwi formalności (ma zaklejoną
    teczkę, którą przy Tobie otwiera). Podpiszesz i fora ze dwora ;-)

    --
    animka

  • 37. Data: 2017-05-14 09:27:11
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Ciężko, bo te 25zł, które chcesz u nich wydać na 90 dni to za mało,
    > aby opłacało się tobie fundować obsługę w marmurach.

    Czyli muszę kombinować.. Dla mnie to też rzecz nieopłacalna wdawać się w
    te ich proponowane mi podchody.

  • 38. Data: 2017-05-14 09:27:52
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-05-13 o 22:44, Animka pisze:

> [...]
    > mnie już dobija. Człowiek zrobi parę kroków na zielonym i już
    > czerwone. Popieprzyli to wszystko dla swoich ukochanych samochodzików.

    Zasadniczo jestem za tym aby takie sprawy załatwiać jednorazowo. Tak jak
    napisałem powyżej - wchodzę do salonu, załatwiam i zapominam. W praktyce
    to tylko raz dałem się nabrać na tą zabawę w podchody (Solorzowi w
    ofercie Aero2) i to mi w zupełności wystarczy. W miejscach gdzie nie ma
    stabilnego zasięgu GSM kontakty telefoniczne i internetowe z
    usługodawcami to istna tortura.

  • 39. Data: 2017-05-14 09:28:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-14 o 09:27, Trybun pisze:

    > Czyli muszę kombinować.. Dla mnie to też rzecz nieopłacalna wdawać się w
    > te ich proponowane mi podchody.

    Potrafię to zrozumieć, ale nie rozumiem zatem co robisz na tym wątku,
    skoro ewidentnie nie jest skierowany do ciebie.

    --
    Liwiusz

  • 40. Data: 2017-05-14 09:29:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-14 o 09:27, Trybun pisze:
    > W miejscach gdzie nie ma stabilnego zasięgu GSM kontakty telefoniczne i
    > internetowe z usługodawcami to istna tortura.

    To bardziej świadczy, że masz sam ze sobą problemy, niż że operatorzy są
    jakoś obiektywnie "be". :)

    --
    Liwiusz