  • 11. Data: 2004-03-19 09:47:19
    Temat: Re: gdzie najtaniej *.com ?
    Od: "yoyek" <y...@u...irc.pl>

    "januszek" <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyc
    iac.irc.pl>
    wrote in message news:slrnc5geve.m70.januszek@lexx.eu.org...

    > Ostatnio w goddady.com płaciłem 7,95 USD/rok.

    A jak wyglada sprawa platnosci?

    --
    pozdrawiam
    yoyek

  • 12. Data: 2004-03-19 09:57:26
    Od: Thuban Draconis <t...@m...pl>

    Pt 19 mar 2004 10:47:19 :: yoyek:

    > A jak wyglada sprawa platnosci?
    Kartą.

    --
    ,,Agdisz tak szedl thobyas, a psek byezal gego zanym''.
    ,,Śmieję się pogrardliwie z tej ośmiobełtowej kuszy z podwójnym na...''

  • 13. Data: 2004-03-19 10:59:51
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    yoyek napisał(a):

    > A jak wyglada sprawa platnosci?

    VISA.

    januszek

  • 14. Data: 2004-03-19 13:40:18
    Od: Krystek <k.rys_1ek@mailbox_.virtual.-space.org.pl_>

    Krajanowski T. napisał:

    > Czy musze osobiscie wziasc od mojej aktualnej firmy rejestrujacej jakies
    > loginy/hasla, czy goddaydy jakos wewnetrznie sobie to zalatwi pomiedzy nimi ?
    > Czyli zwyczajnie robie opcje transferu do goddady na godaddy i place, i nic
    > wiecej ?

    Jeśli się boisz, że firma, w której kupiłeś domenę nie zechce Ci
    przenieść domeny do innego rejestratora domen to po prostu poczekaj aż
    skończy się okres ważności domeny a potem kup ją u nowego rejestratora
    (GoDaddy?). A tak swoją drogą to czy w formularzu RIPE / ICANN Ty
    figurujesz jako właściciel domeny czy może firma, od której ją kupiłeś?

    K.

  • 15. Data: 2004-03-20 09:33:19
    Od: Mateusz Pronobis <r...@d...null.spam>

    Krystek wrote:
> [...]
    > (GoDaddy?). A tak swoją drogą to czy w formularzu RIPE / ICANN Ty
    > figurujesz jako właściciel domeny czy może firma, od której ją kupiłeś?

    Nie zawsze da sie "odkupic" ja odrazu, moja jedna .com tak kiedys byla
    "niedostepna" przez okolo 50-60.
    Btw ja kupuje w www.vpol.pl mam tez jedna w rejestrator.net, ogolnie nie
    ma problemu ale jakos ludzie z vpol wydaja sie bardziej skorzy do pomocy ;)

    --
    Mateusz
    www.mateusz.info

  • 16. Data: 2004-03-20 09:37:49
    Od: Mateusz Pronobis <r...@d...null.spam>

    Mateusz Pronobis wrote:
    > Nie zawsze da sie "odkupic" ja odrazu, moja jedna .com tak kiedys byla
    > "niedostepna" przez okolo 50-60.

    Dni;-)

    --
    Mateusz