  • 1. Data: 2004-03-17 10:41:57
    Temat: gdzie najtaniej *.com ?
    Od: "sam" <s...@k...pl>

    witam
    gdzie najtaniej moglbym zarejestrowac domene COM

    przeszukalem internet i znalazlem oferte 40zl / rok czy to najtansza oferta
    ?
    a moze jakas firma udostepnia dodatkowo np. konto email ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-17 11:52:14
    Temat: Re: gdzie najtaniej *.com ?
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    sam napisał(a):

    > gdzie najtaniej moglbym zarejestrowac domene COM

    Ostatnio w goddady.com płaciłem 7,95 USD/rok.

    januszek

  • 3. Data: 2004-03-17 11:53:01
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    sam wrote:
> [...]
    > ?
    > a moze jakas firma udostepnia dodatkowo np. konto email ?

    najtaniej nie znaczy najlepiej
    polecam <reklama>www.nazwa.pl</reklama>

    nie zapomnij podac kto ci polecil

    zyga
    --
    blur

  • 4. Data: 2004-03-17 13:02:12
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    sam <s...@k...pl> wrote:

    > gdzie najtaniej moglbym zarejestrowac domene COM

    godaddy.com

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2004-03-17 20:36:41
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    sam wrote:

    > witam
    > gdzie najtaniej moglbym zarejestrowac domene COM

    www.godaddy.com - korzysta z niego zresztą wiele firm,
    które sprzedają takie adresy w Polsce. A pewna taka
    firma w godaddy wpisywała własne dane jako właściciela
    adresu - i w ten prosty sposób klient był uzależniony
    od tej firmy...

    pozdr,
    --
    ŁK

  • 6. Data: 2004-03-18 22:25:14
    Od: "Krajanowski T." <k...@o...pl>

> [...]
    > firma w godaddy wpisywała własne dane jako właściciela
    > adresu - i w ten prosty sposób klient był uzależniony

    Dolacze sie przy okazji tego watku. Prosze mi pomoc w jednej sprawie.
    Zarejestrowalem sobie domene rok temu, w jednej z polskich firm swiadczacych
    takie uslugi. Jednak ich oferta troche podrozala, i kolejny rok bedzie
    kosztowal mnie z 30% wiecej, dlatego pomyslalem ze moze jakos skorzystalbym z
    godady...

    Czy jest jakas mozliwosc aby taka istniejaca moja domene obslugiwac przez
    godady, bez posrednictwa takich kolejnych niepotrzebnych mi firm ?

    Jesli istnieje taka mozliwosc, bardzo bym prosil o podanie sposobu jak to
    wykonac ? Do mojego posrednika zwracac sie z taka prosba nie bede bo pewnie
    bedzie chcial mnie zatrzymac i nie poradzi dobrze.

    Tak wiec jak przejsc do godaddy ? :)

  • 7. Data: 2004-03-19 05:21:09
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Krajanowski T. napisał(a):

    > Tak wiec jak przejsc do godaddy ? :)

    Normalnie. http://tinylink.com/?5lQkVWOcVB

    januszek

  • 8. Data: 2004-03-19 06:36:11
    Od: "Krajanowski T." <k...@o...pl>

    > Normalnie. http://tinylink.com/?5lQkVWOcVB

    Czy musze osobiscie wziasc od mojej aktualnej firmy rejestrujacej jakies
    loginy/hasla, czy goddaydy jakos wewnetrznie sobie to zalatwi pomiedzy nimi ?
    Czyli zwyczajnie robie opcje transferu do goddady na godaddy i place, i nic
    wiecej ?

  • 9. Data: 2004-03-19 06:39:18
    Od: "Xeite" <x...@o...pl>

    > Normalnie. http://tinylink.com/?5lQkVWOcVB

    Jeszcze jedno zapomnialem, czy oni z Goddady dzwonia do mnie telefonicznie cos
    tam pytac, i potwierdzac ? Bo angielskiego "mowionego" za bardzo nie znam, z
    pisanym jakos sobie poradze.

    --
    XeitE
    "And if you gaze for long into an abyss,

  • 10. Data: 2004-03-19 07:15:42
    Od: januszek <j...@k...nie.lubi.spamu.dlatego.prosze.to.wyciac.irc.pl>

    Krajanowski T. napisał(a):

> [...]
    > Czyli zwyczajnie robie opcje transferu do goddady na godaddy i place, i nic

    Loginy? Hasla? Do czego???

    Moze Ty masz na mysli hosting a nie _tylko_ rejestracje domeny?

    januszek