  • 11. Data: 2012-05-04 17:02:41
    Temat: Re: gdzie nabicie klimy warszawa
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-05-04 16:44, Arbiter pisze:

    > dziękuję wszystkim za namiary. Nabiłem u goscia za 150zł polecanego przez
    > kolegę.

    Ostatnio nabijałem tutaj:
    http://www.mcauto.pl
    wcześniej tutaj:
    http://www.pkt.pl/s/warszawa/1352584/chlodnice_samoc
    hodowe_klimatyzacja_sc.html

  • 12. Data: 2012-05-04 19:17:25
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 4 May 2012 13:20:52 +0200, Dman-666
    <d...@t...o2.pl> wrote:

    >Nigdy nie byli tanim warsztatem...Przeglad u nich tylko jak wszystko
    >bangla...

    Wiem że nie są tani, sam to pisałem na pms.
    Przegląd u nich to śmiechu warty zabieg. Szkoda było mojego czasu.

    >Miesiac temu robilem u nich wyciek, ktory nie zostal znaleziony przy
    >dwukrotnej wizycie na Kijowskiej: oring na skraplaczu oraz uszczelnienie
    >kompresora. Zaplacilem jak za zboze, ale auto chlodzi...

    Oni nie potrafią znaleźć wycieku u mnie. Jedyne rozwiązanie jakie
    widzą, to wymiana kompresora, "potem się zobaczy". Dodam, że za
    kompresor bez gwarancji chcą 600 zł. Za 300 to ja mogę kupić na
    Allegro - też bez gwarancji. A za 800 regenerowany z 12 miesięczną
    gwarancją.

    >Na wymiane czynnika/ogrzybianie nie polecam (nie maja ozonowania a tylko
    >odgrzybianie ze "szpraja").

    Jak byłem w zeszłym roku to mieli ozonator, akurat pracował w jakiejś
    beemce.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 13. Data: 2012-05-06 14:35:57
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak jerzu nawija makaron na uszy:

    Mozliwe...w takim razie odszczekuje ;-)

    --
    Dman-666
    Przygarnij maline ;-): http://www.tinyurl.pl?CTIBxSOw