  • 1. Data: 2011-06-15 21:17:26
    Temat: gdzie mozna kupic duza folie na lcd?
    Od: "Artur" <z...@o...pl>

    Witam,

    Orientujecie sie moze gdzie mozna dostac folie poliweglanowa na wyswietlacz
    o wymiarze c.a. 20cm x 10 cm?

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-06-16 05:38:30
    Temat: Re: gdzie mozna kupic duza folie na lcd?
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    Użytkownik "Artur" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Orientujecie sie moze gdzie mozna dostac folie poliweglanowa na
    > wyswietlacz o wymiarze c.a. 20cm x 10 cm?

    Alledrogo. Szukaj folii do tabletów.

  • 3. Data: 2011-06-16 06:15:01
    Od: "Artur" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl> napisał w wiadomości

    > Alledrogo. Szukaj folii do tabletów.

    no tak, nie pomyslalem :-)
    dzieki

  • 4. Data: 2011-06-16 07:51:47
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > no tak, nie pomyslalem :-)

    no i tu dotną Ci wszystko co zechcesz
    http://www.4gf.pl/
    pozdrawiam
    AT

  • 5. Data: 2011-06-25 09:21:38
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > http://www.4gf.pl/

    No fajnie, posiada twardość diamentu...
    I znów zostałem zniechęcony oczywistym kłamstwem sprzedającego :(
    Zastanawia mnie po co takie bzdury piszą, szukają naiwnych dających się
    nabrać? Gdyby nie tego napisali, pewnie bym kupił arkusz (szukam czegoś
    do tabletu WACOM).

    __
    Irek.N.