  • 1. Data: 2011-06-15 19:12:49
    Temat: NOKIA C3...Proszę o pomoc
    Od: "jac" <k...@p...onet.pl>

    Witam!!!

    Mam problem z moja C3...Problemem jest to że za każdym razem jak podłącze
    tel do kabelka żeby zgrać fotki wrzucić mp3 z kompa to po odłączeniu gdy
    wchodzę do galerii na karcie pamięci pokazuję się folder playlist...drugi
    problem po odłączeniu to taki że na górze wyswietlacza pokazuje się "E" w
    kwadraciku czyli cos z internetemi jak wejde w rejestr i dalej w czas
    trwania sesji to chodzi jak zegarek czyli ogólnie mówiąc nabija
    fundusze....następny problem tym razem ze zdjęciami!! Wchodzę z menu do
    katalogu zdjęć nastepnie moje zdjecia....przegladam sobie klikam dalej na
    kolejna fotke ok przejzalem wszystkie wychodze z tego....wchodze do galerii
    karta pamieci i za kazdym razem tworzy sie katalog IMGCACHE....usune go jest
    dobrze do czasu gdy znow odwiedze zdjecia...albo w galerii mam jakis dziwny
    plik BGSA którego w ogole nie moge usunac:/....

    Z góry dziękuje za przeczytanie tego i jakąś pomoc

    Pozdrawiam Jacek