  • 1. Data: 2009-06-04 09:10:18
    Temat: gdzie kupic plytke odb. gps na usb?
    Od: "Michał" <gg:2200099@mail.pl>

    witam,
    przyszlo mi do glowy zeby sprobowac zmiescic do asusa eee1000 odbiornik gps.
    moze ktos ma namiar na jakis bardzo maly modul, ale juz oprogramowany, zeby
    funkcjonowal po usb?
    najmniejsze co znalazlem : http://www.tinyurl.pl/?RvZE65os
    w zasadzie wymiarami juz jest male, ale niepotrzebnie ma baterie i obudowe,
    wiec pewnie mozna kupic taniej:)

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusów 4130
    (20090604) __________

  • 2. Data: 2009-06-04 09:30:18
    Temat: Re: gdzie kupic plytke odb. gps na usb?
    Od: sp9mrn <s...@t...gmail.com>

    Michał pisze:
> [...]
    > najmniejsze co znalazlem : http://www.tinyurl.pl/?RvZE65os
    > w zasadzie wymiarami juz jest male, ale niepotrzebnie ma baterie i obudowe,

    on nie jest USB. To jest BT a tylko ładowanie jest po USB

    MAc

  • 3. Data: 2009-06-04 09:37:13
    Od: sp9mrn <s...@t...gmail.com>

    jak już to taki rozbierz:
    http://allegro.pl/item644640000_modul_gps_usb_skytra
    q_54_kan_instrukcja_po_polsku.html

    MAc

  • 4. Data: 2009-06-04 10:05:58
    Od: "Michał" <gg:2200099@mail.pl>

    > jak już to taki rozbierz:
    > http://allegro.pl/item644640000_modul_gps_usb_skytra
    q_54_kan_instrukcja_po_polsku.html

    Dzieki za linke, nie wiem dlaczego, ale zasugerowalem sie wyszukiwaniem na
    alegro haslem najmniejszy gps , przejrze raz jeszcze:)

  • 5. Data: 2009-06-04 17:27:18
    Od: s...@g...com

    On 4 Cze, 11:10, "Michał" <gg:2200...@mail.pl> wrote:
    > najmniejsze co znalazlem :http://www.tinyurl.pl/?RvZE65os
    > w zasadzie wymiarami juz jest male, ale niepotrzebnie ma baterie i obudowe,
    > wiec pewnie mozna kupic taniej:)

    http://www.maritex.com.pl/pl/shop/productInfo/ggid/1
    0521/pid/13111/page/1/backurl

    Zobacz też inne, ten akurat chyba spełnia Twoje wymagania, aczkolwiek
    cena trochę wyższa.
    Nie wiem, jak to wygląda od strony oprogramowania, jakiś sterownik
    chyba dają, jak słyszałem.
    W razie potrzeby masz jeszcze RS-232.