  • 1. Data: 2009-10-29 00:05:23
    Temat: gdzie kupić aparat ?
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    Szukam dobrego sklepu internetowego ze sprzętem foto. Gdzie jest
    najpewniej, sprawnie i profesjonalnie ?

  • 2. Data: 2009-10-29 02:17:05
    Temat: Re: gdzie kupić aparat ?
    Od: rs <n...@n...spam.pl>

    On Thu, 29 Oct 2009 01:05:23 +0100, Marek <m...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Szukam dobrego sklepu internetowego ze sprzętem foto. Gdzie jest
    >najpewniej, sprawnie i profesjonalnie ?

    bhphotovideo.com
    lepszego nie ma. <rs>

  • 3. Data: 2009-10-29 10:19:48
    Od: Krzysiek <k...@g...com>

    On 29 Paź, 01:05, Marek <m...@p...onet.pl> wrote:
    > Szukam dobrego sklepu internetowego ze sprzętem foto. Gdzie jest
    > najpewniej, sprawnie i profesjonalnie ?

    w sklepie zwykłym.

  • 4. Data: 2009-10-31 20:17:38
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Szukam dobrego sklepu internetowego ze sprzętem foto. Gdzie jest
    > najpewniej, sprawnie i profesjonalnie ?

    Czemu internetowego?

    Feromon

  • 5. Data: 2009-11-05 12:54:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Feromon" <f...@w...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Czemu internetowego?

    Bo w każdym innym jest dużo drożej?

  • 6. Data: 2009-11-05 13:11:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Pszemol napisał(a):

    > Bo w każdym innym jest dużo drożej?

    Niby tak ale sklepy internetowe w większości przypadków nie mają nic na
    stanie i jak się dobrze wczytasz w regulaminy to sam się zorientujesz,
    że działają na zasadzie, że jak Klient zamówi to oni się postarają
    zamówiony sprzęt sprowadzić i mu sprzedać. W większości przypadków
    faktycznie dzięki temu cena będzie niższa ale czas oczekiwania na sprzęt
    dużo dłuższy. Czasem jednak może się to odbić czkawką. Zerknij na wątek
    o sklepir foto-net na grupie fotograficznej.

    j.

  • 7. Data: 2009-11-05 17:31:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message

> [...]
    > dużo dłuższy. Czasem jednak może się to odbić czkawką. Zerknij na wątek
    > o sklepir foto-net na grupie fotograficznej.

    Dlatego pytający nie poszedł do pierwszego z brzegu sklepu
    internetowego tylko pyta o najpewniej, sprawnie i profesjonalnie.
    Żeby nie wiem jak dobry był sklep na rogu w Twoim mieście to
    z natury rzeczy samej nie będzie w stanie konkurować z jakimś
    magazynem na odludziu obsługującym całą Polskę i kupującym
    sprzęt bezpośrednio u producenta w dziesiątkach, setkach sztuk.
    Nie wszystkie sklepy internetowe to jednoosobowe spółki Krzak.
    Niektóre z nich to ogromne wielopiętrowe magazyny z pełną
    automatyzacją zamówień - Polska jest częścią Europy i nie ma już
    żadnego powodu poza znajomością obcych języków aby ograniczać
    się do zakupów w kraju. Jestem pewny że w RFN, UK czy Francji
    znajdziesz odpowiednią ofertę która dostarczy Ci sprzęt w tym
    samym tygodniu kurierem do domu i będzie taniej i bardziej
    profesjonalnie niż w "sklepie na rogu". Zwłaszcza gdy nie mieszkasz
    w Warszawie, Krakowie, Śląsku, Poznaniu i Trójmieście tylko
    na jakiejś prowincji.

  • 8. Data: 2009-11-05 17:39:15
    Od: PSYLO <P...@o...pl>

    januszek pisze:
> [...]
    > że działają na zasadzie, że jak Klient zamówi to oni się postarają
    > zamówiony sprzęt sprowadzić i mu sprzedać.

    Wiele "fizycznych" sklepów działa na takiej samej zasadzie, więc nie ma
    tutaj wielkiej różnicy pod tym względem.

    --
    PSYLO