  • 1. Data: 2012-08-30 21:18:27
    Temat: Re: gdzie kupić akumulator ??
    Od: s...@g...com

    Jak będziecie jeszcze czegoś szukać to ja ostatnio kupiłem części do swojego
    samochodu na stronie eurojapancars.pl mają bardzo dobre ceny i warto się rozejrzeć.
    Ostatnio mieli promocję na oleje. Polecam!

  • 2. Data: 2012-08-31 06:11:43
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    > Jak będziecie jeszcze czegoś szukać to ja ostatnio kupiłem części do
    > swojego samochodu na stronie eurojapancars.pl mają bardzo dobre ceny
    > i warto się rozejrzeć. Ostatnio mieli promocję na oleje. Polecam!

    A ja polecam spieprzać ze spamem.
    Ta firma nie oferuje części do motocykli.

    --
    Jasio
    vfr vfr etz
    ps.com...