  • Data: 2011-03-31 09:56:38
    Temat: Re: gaz -wv golf IV 1.4 16V
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "sth" <k...@l...vk> napisał w wiadomości
    news:in0ifr$q32$1@inews.gazeta.pl...

    > jezdze tak od lat... wielu lat. i nic sie nie zepsulo.

    Zależy ile km przejechałeś w ciągu tych lat. :-)
    Ja tak odpalałem na gazie (II generacja LPG) aż kiedyś przy -15*C zamarzł mi
    reduktor i nawet na benzynie nie chciał odpalić.
    Teraz odpalam na benzynie, przejeżdżam 300-400m i przygazówka powyżej 3 tys.
    obr/min i przełączam na gaz. Raz, że już nie zgaśnie nawet przy ujemnych
    temperaturach, dwa, wiem, że na benzynie wszystko OK i że jak skończy się
    gaz to mogę spokojnie korzystać z benzyny. :D