    From: "kogutek" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: gasket - uszczelka czy teżpodkładka?
    Date: Tue, 17 Mar 2009 22:03:12 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    > Bzdury. Słyszałeś kiedyś o uszczelkach metalowych? Mają kilka rzędów
    > niższy przeciek niż elastomery. Nic się nie dociera.

    > Nie wiem jak wymyśliłeś że walcowy gwint może być szczelny. Ale to nie
    > o to chodzi. One nie przegrzewają się od nieszczelności, tylko od
    > marnego styku powierzchni gwintowanych, czyli kiepskiego odprowadzania
    > ciepła. Dla gościa z kluczem to jest bez znaczenia, on ma wiedzieć że
    > ma być tak dociągnięte że będzie szczelne. Może nawet myśleć że
    > szczelność ma związek z odprowadzaniem ciepła. Może nawet dojść do
> [...]
    Jasne ze słyszałem o metalowych uszczelkach. Z wyżarzonej miedzi, z aluminium. O
    ołowianych też słyszałem. Ale wątek jest o świecy samochodowej. I tam się takich
    nie stosuje. Wiesz o czym jest wątek. O świecy samochodowej i o uszczelce do
    świecy samochodowej. Nie o zaworach, rakietach, radiach. Tylko o świecy
    samochodowej. Zazdrościsz że ktoś ma wyobraźnie a Ty nie masz. Nie wszyscy to
    mają. Pretensje zgłaszaj nie do mnie.