  • Data: 2004-07-28 16:00:53
    Temat: Re: gandi.net ukradlo domene
    Od: wer <w...@d...tnij.to.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Asmodeusz napisał:

    > Cóż, gdy pisałem tego posta byłem mocno zdenerwowany. Być może to nie
    > było zamierzone. Może po prostu mieli jakiś błąd w serwisie, co
    > spowodowało że próba rejestracji kończyła się informacją że domena
    > zajęta, a próba dokończenia lub ponowienia transakcji, że domena jest
    > wolna.

    To jest troche inaczej. Domena po wygasnieciu jest blokowana zwykle na
    jakis czas, ale wtedy serwis sobie juz zyczy wiecej za przedluzenie
    domeny. W tej chwili ceny domen sa w zasadzie dumpingowe. Serwisy
    zachodnie zyja w zasadzie ze sprzedazy domen drozej, kiedy domena
    wygasnie. W kazdym razie po wygasnieciu domena jest widoczna dla innych
    jeszcze jako zajeta i mozna ja tylko przedluzyc w tym serwisie, ktory ja
    rejestrowal.

    Pozniej jak domena sie zwolni, to moze ja kupic kazdy. Nie jest trudno
    napisac program, ktory sprawdza, czy jakas domena sie zwolnila, potem
    program ja rejestruje i czekamy na osobe, ktora sie spoznila z
    atrakcyjna oferta. Jesli 5% osob kupi domene od takiego serwisu, to
    biorac pod uwage ceny domen i ceny tych serwisow, to jest oplacalny biznes.

    wer