  • Data: 2004-06-16 18:25:39
    Temat: Re: gandi.net ukradlo domene
    Od: porzeraczmuzguw <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mon, 14 Jun 2004 09:16:50 +0200, Asmodeusz
    <c...@n...asmodeusz.prv.pl> in msg <cajjpb$hqq$1@news.onet.pl>
    wrote:

    >No popularna to ona raczej nie była. Chyba że monitorowali moje liczne
    >próby ponownej rejestracji.

    MOnitorowane parametry najczęsciej obejmują: pozycję w alexa.com,
    obecność w wyszukiwarkach i katalogach, liczbę linków do twojej
    strony...

    nie rozumiem tylko jednej rzeczy - przecież po wyczerpaniu się
    ważności domeny jest ona przez pewien okres zablokowana (15, 30, 45,
    60 dni - zależy od rejestratora) .... nie udało Ci się zarejestrować
    jej ponownie/ odnowić w tym okienku czasowym???

    co do polecania godaddy.com - z nimi też są raczej jakieś cyrki,
    polecam poszukać na http://forum.webhelp.pl , robią problemy z
    przenoszeniem domen, ja swoje mam w directnic.com i na razie bez
    problemów, z tych tańszych to polecałbym http://namecheap.com/ -
    reseller enom-u, gość który to prowadzi jest konkretny i wydaje się
    być człowiekiem godnym zaufania
    co do rejestracji egzotycznych domen, do których wymagany jest adres w
    danym kraju - heh, nie pamiętam adresu, ale są tacy rejestratorzy, co
    to załatwiają, tzn. rejestrują na swój adres, ale to raczej dla
    bardziej popularnych domen, poza tym i tak sporo to kosztuje :(

    Pozdrawiam,
    Andrzej