  • Data: 2004-06-12 15:30:40
    Temat: Re: gandi.net ukradlo domene
    Od: "Marcin Olejniczak" <marcin@usun_mnie.netmo.info> szukaj wiadomości tego autora

    "Miernik" <m...@c...pl> wrote in message
    news:20040612114932.4FCA.5.NOFFLE%miernik@ctnet.pl.l
    ocal...

    > A w jaki sposób mogą tak zarejestrować by nie trzeba się "ich" prosić?
    > Jakby to miało wyglądać? Że niby inny rejestrator mógłby przenieść
    > domenę do siebie bez żadnego działania ani zgody ze strony
    > poprzedniego rejestratora?

    Mnie sie zawsze wudawalo, ze domeny sa moja wlasnosci a nie mojego
    rejestratora... i ja sobie we whois'ie moge wpisac co mi sie zywnie
    podoba....

    > Jak by to miało technicznie wyglądać?

    a jak wygladaja transfery domen miedzy registarami? Twoj przyszly registar
    pyta sie Ciebie czy stegogo registara o pozwolenie. skad niby stary registar
    ma wiedziec ze to Ty chcesz transferowac domene a nie ktos chce ukrasc... z
    regoly registar nowy wysyla malia potwierdzajacego albo na contact@domena
    albo na email z whoisa... tak zawsze bylo w przypadku moich transferow... ja
    sie chwilowo zatrzymalem w registerfly.com (mozesz tam nawet dowolnie DNSa
    do domeny konfigurowac za friko) choc nie powiem jedna domene mam caly czas
    od 4 lat w internasku (obecnie vipnecik)