  • 21. Data: 2013-07-30 20:35:45
    Temat: Re: frezarka ponownie
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    Nikt nie zna odpowiedzi na to pytanie?

  • 22. Data: 2013-07-30 20:36:15
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    trudne nie trudne, widzę, że na ebayu też mają...

  • 23. Data: 2013-07-30 20:38:37
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    co to jest to pikocnc?
    na tej stronie za wiele dowiedzieć się nie można:
    http://www.pikocnc.com/

  • 24. Data: 2013-07-30 20:58:00
    Od: "kk" <...@...pl>

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <...@...s> napisał w wiadomości
    > co to jest to pikocnc?
    > na tej stronie za wiele dowiedzieć się nie można:
    > http://www.pikocnc.com/

    Wyraźnie napisane : Sterownik maszyny CNC via USB

    Widzę, że fajna sprawa.
    Ciekawe ile to kosztuje ?

  • 25. Data: 2013-07-30 21:01:13
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "kk"
    > Widzę, że fajna sprawa.
    > Ciekawe ile to kosztuje ?

    Pisałem wcześniej... 550 zł brutto.

    Robert

  • 26. Data: 2013-07-31 12:50:31
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 30 lipca 2013 12:59:31 UTC+2 użytkownik Ministerstwo Propagandy
    napisał:
    > prośba na boku: weźcie dopiszcie dokładne nazwy programów bo nie wiadomo o
    >
    > co chodzi?

    To są dokładne nazwy.

  • 27. Data: 2013-08-04 13:08:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Jul 2013 22:40:31 -0500, A.L. napisał(a):

    > Prosze bardzo. Musialoby mi totalnie odbic abym chinskiej firmie loco
    > Chiny podal numer karty kredytowej

    A nie boisz sie pokazac swojej karty zoltemu kelnerowi w USA ?
    Kasjerce w supermarkecie ?

    Albo czarnemu, albo bialemu - pieniadze kusza wszystkich ..

    J.

  • 28. Data: 2013-08-05 02:01:09
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Sun, 4 Aug 2013 13:08:28 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A nie boisz sie pokazac swojej karty zoltemu kelnerowi w USA ?
    >Kasjerce w supermarkecie ?
    >
    >Albo czarnemu, albo bialemu - pieniadze kusza wszystkich ..
    >
    >J.

    Jakiegos inteligentnego pytania pan nie ma?

    A.L.

  • 29. Data: 2013-08-05 09:07:52
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 04 Aug 2013 19:01:09 -0500, A.L. napisał(a):
    > On Sun, 4 Aug 2013 13:08:28 +0200, "J.F."

    > Jakiegos inteligentnego pytania pan nie ma?

    A to nie jest inteligentne ?

    To spytajmy inaczej - wirtualnych kart do bezpiecznego placenia w
    sieci w USA nie oferuja ? :-)

    J.