  • 1. Data: 2014-09-11 17:59:07
    Temat: frezarka jako wiertarka
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy coś takiego można wykorzystać jako bardzo wysoko obrotową wiertarkę?
    http://allegro.pl/wrzeciono-kress-fme-1-1050-1-tulej
    ka-cnc-frezarka-i4567194183.html

    P.S. czy może mi Ktoś przypomnieć tą stronę (lub inną) na której
    sprzedają małe frezarki w sensowynych cenach?

  • 2. Data: 2014-09-11 18:01:07
    Temat: Re: frezarka jako wiertarka
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a jak z wycinaniem otworów w plastkiu czymś takim?

  • 3. Data: 2014-09-11 18:08:50
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    gdyby znaleźć stół do tego z ręcznym przesuwaniem to można by sobie
    zrobić maszynę - widział Kto?

  • 4. Data: 2014-09-11 18:16:12
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > P.S. czy może mi Ktoś przypomnieć tą stronę (lub inną) na której
    > sprzedają małe frezarki w sensowynych cenach?

    http://allegro.pl/mini-frezarka-cnc-ploter-frezujacy
    -30x40-okazja-i4580117799.html
    o chodzi o taką

  • 5. Data: 2014-09-11 18:46:46
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    o znalazłem coś takiego
    http://allegro.pl/frezarka-dolnowrzecionowa-stolowa-
    1900w-polska-i4557485218.html
    można tym wycinać kwadraty w obudowach?

  • 6. Data: 2014-09-11 19:16:07
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 września 2014 18:46:46 UTC+2 użytkownik platformowe głupki
    napisał:
    > o znalazłem coś takiego
    >
    > http://allegro.pl/frezarka-dolnowrzecionowa-stolowa-
    1900w-polska-i4557485218.html

    > można tym wycinać kwadraty w obudowach?

    kwadraty, sześciokąty, trapezy i co się chce. W rogach zostaje promień freza.

  • 7. Data: 2014-09-11 19:19:46
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ale masz i doświadczasz? czy gdybasz jak być powinno bo nie mogę wyczaić...

    nie rozumiem w jaki sposób przesuwa się element obrabiany?

  • 8. Data: 2014-09-11 19:21:23
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    albo jak wkłada się taką obudowę na samym początku, gdy nie ma żadnego
    otworu?

  • 9. Data: 2014-09-11 19:26:58
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 września 2014 19:19:46 UTC+2 użytkownik platformowe głupki
    napisał:
    > ale masz i do�wiadczasz? czy gdybasz jak by� powinno bo nie mog� wyczai�...
    >

    > nie rozumiem w jaki spos�b przesuwa si� element obrabiany?

    Używa się oporów względem których przesuwasz. Ma odległość dużo pisania i mi się nie
    chce. Idź do jakiegoś stolarza to Ci wytłumaczy i pokaże. Proste jak budowa cepa. jak
    ktoś ma odrobinę inwencji to taką frezarkę do otworów w obudowach złoży z dostępnych
    w sklepach części i więcej niż stówę nie będzie kosztowała.

  • 10. Data: 2014-09-11 19:28:34
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 11 września 2014 19:21:23 UTC+2 użytkownik platformowe głupki
    napisał:
    > albo jak wk�ada si� tak� obudow� na samym pocz�tku, gdy nie ma �adnego
    >
    > otworu?

    Frezem robisz otwór. Możesz i wiertarką tylko po co.