  • Data: 2014-03-05 12:18:14
    Temat: Re: frezarka grawerka plotter
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 4 marca 2014 09:32:47 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
    > <s...@g...com>

    > Dlatego ja polecam polski PikoCNC. Mamy płytkę sterowania, CAM-a i działa na
    > USB.
    Sterownik na usb jest całkiem ciekawą alternatywą.

    Ja u siebie wykorzystuje cambam + mach3.
    Cena za soft to okolice 230EUR.
    A funkcjonalność jest dosyć potężna. Ale każdy sobie sam wybierze coś z rynku.

    Tak czy siak do takiej frezarki trzeba doliczyc pewne koszty dodatkowe i często robi
    sie z tego drugie tyle co za maszyne...