  • 1. Data: 2002-01-25 14:03:21
    Temat: free.net.pl
    Od: Grzegorz Bakula <g...@p...com>

    Dzien dobry,

    Czy wiadomo co sie stalo z tym serwisem
    Kiedy padl i czy juz na zawsze ?

    Pozdrowienia,
    Grzegorz Bakula

  • 2. Data: 2002-01-25 18:08:08
    Temat: Re: free.net.pl
    Od: porzeraczmuzguw <t...@p...net>

    Fri, 25 Jan 2002 14:03:21 +0000 (UTC), Grzegorz Bakula
    <g...@p...com> in msg <3...@p...com> wrote:

    >Czy wiadomo co sie stalo z tym serwisem
    >Kiedy padl i czy juz na zawsze ?

    widziałem tą domenę na aukcji, więc raczej padł już na zawsze :(
    --
    pozdrawia porzeraczmuzguw /Andrzej Węcławski/
    --{ http://gry.wp.pl }-- --{ http://pozmu.net }--

  • 3. Data: 2002-01-29 20:30:29
    Od: Piotr Majka <c...@l...link.pl>

    porzeraczmuzguw <t...@p...net> napisał(a):

    > widziałem tą domenę na aukcji, więc raczej padł już na zawsze :(

    Zmień okulary/spraw sobie takowe. Serwer działa.

    --
    Piotr "Charvel" Majka | PGP & GPG Public Key: finger c...@l...pl | Uin: 20873695
    GCM d- s-:- a- C++ UL++++ P+ L+++ E--- W+ N+++ !o !K w--- !O M V- PS+ PE !Y

  • 4. Data: 2002-01-29 23:09:46
    Od: porzeraczmuzguw <t...@p...net>

    Tue, 29 Jan 2002 20:30:29 +0000 (UTC), Piotr Majka
    <c...@l...link.pl> in msg
    <a3709t$fep$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl> wrote:

    >Zmień okulary/spraw sobie takowe. Serwer działa.

    a kto mi je zafunduje?
    z mojego punktu widzenia nie działa od dobrych 6 miesięcy, a domena
    free.net.pl była wystawiona na aukcji....

    p.s. a jednak teraz coś się ładuje, ale idzie jak krew z nosa i ma
    dziwny tytuł: portal.f.pl

  • 5. Data: 2002-01-30 09:43:48
    Od: Piotr Majka <c...@l...link.pl>

    porzeraczmuzguw <t...@p...net> napisał(a):

    > a kto mi je zafunduje?

    Nie wiem. Nie wiem też czemu fundujesz tutaj na polipie nieprawde.

    > z mojego punktu widzenia nie działa od dobrych 6 miesięcy, a domena
    > free.net.pl była wystawiona na aukcji....

    Twój punkt widzenia jest niestety błędny w stosunku do reali.

    > p.s. a jednak teraz coś się ładuje, ale idzie jak krew z nosa i ma
    > dziwny tytuł: portal.f.pl

    #SOA1