  • 1. Data: 2009-01-17 06:32:07
    Temat: foty E51 vs SE750i
    Od: "MOST" <g...@w...pl>

    Tak myślę może po SE750i wziąć sobie E51 ale nie wiem czy jakość fotek jest
    porównywalna robiona tymi aparatami. Nie zależy mi na jakiejść spacjalnej
    jakości ale chciałbym aby były przyjanmniej takiej jakości jak w starym
    SE750i. Może ktoś zauważył jakieś różnice.

  • 2. Data: 2009-01-17 09:26:31
    Temat: Re: foty E51 vs SE750i
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

> [...]
    > spacjalnej jakości ale chciałbym aby były przyjanmniej takiej jakości jak
    > w starym SE750i. Może ktoś zauważył jakieś różnice.

    raczej slabe E51 robi i fotki beda gorsze..

  • 3. Data: 2009-01-17 09:30:33
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    MOST pisze:
> [...]
    > jakości ale chciałbym aby były przyjanmniej takiej jakości jak w starym
    > SE750i. Może ktoś zauważył jakieś różnice.

    Obecnie jestem posiadaczem Nokii e51, jakość zdjęć jest beznadziejna,
    szczególnie jeśli robisz zdjęcia w pomieszczeniu, na zewnątrz jeszcze
    ujdzie. Ale np. ja aparatu w komórce używam do robienia zdjęć, np. w
    sklepach/empikach - gdzie robie zdjęcia np. nagłówkom artykułów itp. i
    sam popatrz co wychodzi z e51 :(
    http://czytopiatek.pl/e51.jpg

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 4. Data: 2009-01-17 09:31:30
    Temat: [OT] Re: foty E51 vs SE750i
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    MOST pisze:
> [...]
    > jakości ale chciałbym aby były przyjanmniej takiej jakości jak w starym
    > SE750i. Może ktoś zauważył jakieś różnice.

    Dodam jeszcze żę, co do funkcjonalności telefonów to Nokia E51 bije na
    łeb SE750.

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 5. Data: 2009-01-17 10:03:08
    Temat: Re: [OT] Re: foty E51 vs SE750i
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "MaREK" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dodam jeszcze żę, co do funkcjonalności telefonów to Nokia E51 bije na łeb
    > SE750.

    Sprecyzuj, bo wydaje mi się, że z obu można dzwonić i wysyłać sms'y.

  • 6. Data: 2009-01-17 10:16:50
    Od: arek <A...@g...com>

    On Jan 17, 11:03 am, "qwerty" <q...@p...fm> wrote:
    > Użytkownik "MaREK" <m...@o...pl> napisał w
    wiadomościnews:gks8hj$t3j$2@inews.gazeta.pl...

    > Sprecyzuj, bo wydaje mi się, że z obu można dzwonić i wysyłać sms'y.

    s/telefonow/wielofunkcyjnych urzadzen komunikacyjnych/

    Teraz lepiej? :)

    Czepianstwo czystej wody :P

  • 7. Data: 2009-01-17 11:05:35
    Od: MaREK <m...@o...pl>

    qwerty pisze:
    > Sprecyzuj, bo wydaje mi się, że z obu można dzwonić i wysyłać sms'y.

    Ale do sieci wifi w SE się nie podłączysz i nie zrobisz wielu innych
    rzeczy, które możesz zrobić w SE, ale jak już pisał arek > 'Czepianstwo
    czystej wody :P'

    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 8. Data: 2009-01-17 12:49:08
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Ale do sieci wifi w SE się nie podłączysz i nie zrobisz wielu innych rzeczy,
    > które możesz zrobić w SE, ale jak już pisał arek > 'Czepianstwo czystej wody
    > :P'

    A skąd wiesz, że tego MOST wymaga? Ciekawe kiedy telefon będzie informował jaka
    jest temperatura otoczenia (sam mierzy, a nie pobiera z internetu).

  • 9. Data: 2009-01-17 13:25:50
    Od: Olek <o...@u...eu>

    MOST wrote:
> [...]
    > jakości ale chciałbym aby były przyjanmniej takiej jakości jak w starym
    > SE750i. Może ktoś zauważył jakieś różnice.

    oczywiście - chcesz robić zdjęcia aparem? kup sobie kolejnego SE
    chcesz mieć funkcjonalny telefon - pomyśl nad E51
    jakość fotek E51 jest na pewno gorsza... Sam mam K600i i E51 - jeśli
    chodzi o jakość zdjęć, a także jakość wyświetlacza (żywe kolory,
    kontrast) - to K600i wygrywa bezapelacyjnie. Tyle, że na codzień używam
    E51 :)

  • 10. Data: 2009-01-17 14:26:31
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    qwerty pisze:
> [...]
    >
    > A skąd wiesz, że tego MOST wymaga? Ciekawe kiedy telefon będzie
    > informował jaka jest temperatura otoczenia (sam mierzy, a nie pobiera z
    stało sie to mniej wiecej 5 lat temu, dzieki "patchowi" do siemensa s55.
    Oczywiście czujnik temperatury był w baterii, ale działał nad wyraz dobrze.
    ToMasz