  • Data: 2009-01-17 15:12:08
    Temat: Re: foty E51 vs SE750i
    Od: Pol189 <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    MOST napisał(a) :
    > Tak myślę może po SE750i wziąć sobie E51 ale nie wiem czy jakość fotek jest
    > porównywalna robiona tymi aparatami. Nie zależy mi na jakiejść spacjalnej
    > jakości ale chciałbym aby były przyjanmniej takiej jakości jak w starym
    > SE750i. Może ktoś zauważył jakieś różnice.

    Zmieniłem niedawno SE k750i na E51 - aparat zdecydowanie słabsze. W
    pomieszczeniach zdjęcia tragiczne WB źle rozpoznaje rodzaj światła. Na
    zewnątrz w dobrym oświetleniu "jeszcze daje rade". Jeśli jednym z atutów
    w telefonie ma być aparat to E51 odradzam, jeśli to tylko dodatkowy
    gadzet to telefon gorąco polecam.