  • Data: 2010-09-10 10:20:07
    Temat: Re: fotoradarów jest ZA MAŁO
    Od: krzysiek82 <o...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-10 10:12, .Peeter pisze:
    > A jak to nie ja trafiłem psa, a pies trafił mnie? Jechałem sobie jakieś
    > 40km/h, kątem oka zauważyłem że coś wbiega i usłyszałem puknięcie
    > w auto na wysokości słupka B. Za szybko jechałem, czy za wolno? :>

    pies żyje? zawiozłeś go do weterynarza? Mój pies też kiedyś zaatakował
    auto jak leciał w moją stronę a ja akurat otworzyłem drzwi i wyładował z
    takim impetem, że odpadła listwa na drzwiach. Można to chyba porównać do
    uderzenia przy 40km/h bo mój pies jest spory i całkiem szybko biega.
    Po tym uderzeniu był przez chwile otumaniony całe szczęście nic mu się
    nie stało. A drzwi no trudno się mówi :)

    --
    krzysiek82