  • Data: 2011-04-23 16:32:33
    Temat: Re: fotoradar na poczštku roku 2011
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Apr 2011 14:03:20 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale co - okazalo sie ze go nie mogles dostrzec, czy sad uznal ze skoro
    > jest zakaz wyprzedzania to miales prawo zalozyc ze odpowiednie pasy sa
    > puste ?

    Sąd uznał, że niema dowodów ani przesłanek na obalenie mojego zeznania, że
    kiedy podjąłem decyzję o wyjechaniu na drogę z pierwszeństwem skręcając w
    prawo samochód jadący główna był jeszcze na swoim pasie.
    Czyli klasyka oparcia się na zasadzie ograniczonego zaufania.
    Biegły po wyprzedzającym się przejechał dość ostro wskazując, że nie
    zachował wymaganej ostrożności, wyprzedzał na skrzyżowaniu i doprowadził do
    zagrożenia.

    --