  • 1. Data: 2011-09-30 20:51:18
    Temat: fotoradar-dostałem po 2 miesiącach
    Od: McRella <n...@c...pl>

    Olać to czy szykować dupę?
    pzdr

  • 2. Data: 2011-09-30 21:28:20
    Temat: Re: fotoradar-dostałem po 2 miesiącach
    Od: Mariusz_Maniek <m...@g...com>

    On Sep 30, 8:51 pm, McRella <n...@c...pl> wrote:
    > Olać to czy szykować dupę?
    > pzdr

    Złamałeś przepisy ? To płać /nie płacz na pms.

    Mariusz

  • 3. Data: 2011-09-30 21:40:47
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Olać to czy szykować dupę?

    Szykowac dupe, no chyba, ze umiesz inaczej zarabiac na zycie (i mandaty);-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2011-09-30 22:24:19
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Pawel \"O'Pajak\"

    > Szykowac dupe, no chyba, ze umiesz inaczej zarabiac na zycie (i
    > mandaty);-)

    Ale czy wtedy państwo nie stałoby się niejako alfonsem? Jeśli tak, to
    można by je pozwać. ;)

  • 5. Data: 2011-09-30 22:53:28
    Od: JK <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-09-30 22:24, to pisze:
    > begin Pawel \"O'Pajak\"

    > Ale czy wtedy państwo nie stałoby się niejako alfonsem?

    Nie stałoby się. Państwo nie nakłania do
    dawania dupy.

    JK

  • 6. Data: 2011-10-01 10:31:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mariusz_Maniek" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
    On Sep 30, 8:51 pm, McRella <n...@c...pl> wrote:
    > Olać to czy szykować dupę?
    > pzdr

    >Złamałeś przepisy ?

    Przepisy dotyczące stanowienie prawa i zasad demokracji złamał ustawodawca.
    Czemu nie płaci mandatów?

  • 7. Data: 2011-10-01 11:45:31
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 01 Oct 2011 10:31:12 +0200 osobnik zwany Cavallino
    wystukał:

    b...@i...googlegroups.com...

    > Przepisy dotyczące stanowienie prawa i zasad demokracji złamał
    > ustawodawca. Czemu nie płaci mandatów?

    ROTFL. Ty w ogóle wiesz co to jest prawo i jak się je stanowi?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2011-10-01 13:20:50
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Nie stałoby się. Państwo nie nakłania do dawania dupy.

    Nie musi.
    Wystarczy że czerpie z tego korzyści ;-)))

    Ps. Co za abstrakcyjne rozumowanie tak swoją drogą...

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 9. Data: 2011-10-01 13:45:18
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 1 Oct 2011, masti wrote:

    > Dnia pięknego Sat, 01 Oct 2011 10:31:12 +0200 osobnik zwany Cavallino

    > ROTFL. Ty w ogóle wiesz co to jest prawo i jak się je stanowi?

    Ale niestety co najmniej czasami ma rację.
    Mimo tego, że formalnie ustawodawcy wolno ustanowić dowolną bzdurę
    byleby konstytucji nie łamała, jest ustawa o zasadach uchwalania
    ustaw - i jeśli ona jest łamana (AFAIK to się zdarza[ło]),
    to jest łamane prawo.
    To samo dotyczy przepisów literalnie niekonstytucyjnych.
    Nie wiem czy któryś z tych przypadków miał Cavallino na myśli :>

    Sprawa "demokracji" jest już sporna, poglądy większości nie
    przekładają się na prawo większości, zaś w szczególności
    poglądy (nawet) większości kierowców nie przekładają się
    "z definicji" ani na poglądy większości (obywateli) ani na prawo :]

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2011-10-01 14:17:29
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 01 Oct 2011 13:45:18 +0200 osobnik zwany Gotfryd Smolik
    news wystukał:

> [...]
    > byleby konstytucji nie łamała, jest ustawa o zasadach uchwalania ustaw -
    > i jeśli ona jest łamana (AFAIK to się zdarza[ło]), to jest łamane prawo.

    a owszem, ale nie jest to wykroczenie karane mandatem :)