  • 41. Data: 2011-02-03 15:48:48
    Temat: Re: fotoradar SM :) ... Ustrzelili karetkę. A mógł wskazać chińczyka ...
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Ale karetka ani radiowóz nie są pojazdami uprzywilejowanymi. Są nimi
    > dopiero gdy "koguta" załączą. I na dodatek muszą brać udział w akcji by
    > robić to zgodnie z prawem.

    "Akcja" zostałą udokumentowana. Pan strażnik jest ciężkim debilem i tyle.

    > Daruj. Tak to dokładnie ma działać.

    Nonsens totalny.

    \SK

  • 42. Data: 2011-02-03 19:36:33
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    > Masz poświadczenie o wysłaniu karetki. Wystraczy każdemu myślącemu.

    Do czego ? Kogut musi być a nie wyjazd.

  • 43. Data: 2011-02-03 19:37:14
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    > Google twoim przyjacielem...

    Wpisałem w google i tę wiadomość mi znalazło. Co dalej ?

  • 44. Data: 2011-02-03 20:01:37
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Sebastian Kaliszewski"
    <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    > "Akcja" zostałą udokumentowana. ...

    ... ale zapomniano dowieść użycia koguta. Taka akcja kiedyś była, że
    policjanci po cywilnemu zastrzelili niewinnych ludzi a głupi sąd ich
    uniewinnił...

  • 45. Data: 2011-02-03 20:43:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-03 20:01, niusy.pl pisze:

> [...]
    >
    > ... ale zapomniano dowieść użycia koguta. Taka akcja kiedyś była, że
    > policjanci po cywilnemu zastrzelili niewinnych ludzi a głupi sąd ich

    Jasne. Teraz poproszę o dane tej akcji, którą w ten sposób opisałeś.
    Oczywiście z linkami do wyroków, uzasadnień itd.

  • 46. Data: 2011-02-03 21:12:21
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com>

    > Jasne. Teraz poproszę o dane tej akcji, którą w ten sposób opisałeś.
    > Oczywiście z linkami do wyroków, uzasadnień itd.

    Opisuję jak media donosiły. Może faktycznie niepotrzebnie napisałem, że sąd
    głupi choć ... kto wie czy sąd był głupi bo nie wiedział jak było czy głupi
    bo taki wyrok spłodził a może nie był głupi tylko faktycznie fakty i prawo
    przemawiały za takim wyrokiem. Generalnie jednak, nie sądzę by okazało się,
    że ci zastrzeleni jednak byli winni a nieumundurowani policjanci nic im nie
    zrobili. Dlatego właśnie istotne jest by policjanci byli w mundurach a
    kierowcy karetki czy radiowozu koguta na akcji załączali tym bardziej gdy
    prawo tego wymaga.

  • 47. Data: 2011-02-03 21:15:48
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-02-03 21:12, niusy.pl pisze:

> [...]
    > jest by policjanci byli w mundurach a kierowcy karetki czy radiowozu
    > koguta na akcji załączali tym bardziej gdy prawo tego wymaga.

    Znaczy szkoda tracić czasu na lekturę Twoich wypowiedzi. Baw się
    dalej...

  • 48. Data: 2011-02-03 21:27:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Tue, 01 Feb 2011 23:23:19 +0100, Tomasz Pyra napisał(a):

    > Ale komentarz przedstawiciela policji był taki, że prawo nie dopuszcza
    > do sytuacji że to policjant ma na miejscu podjąć decyzję, czy był czy
    > nie było stanu wyższej konieczności, a po prostu zawiadomiony o takim
    > zdarzeniu podejmuje zgodnie z procedurą czynności i musi zrobić to co do
    > niego należy. A potem do sądu należy uniewinnienie gościa.

    Przedstawiciel polisji, jak zwykle zresztą, bredził.

    --
    ___________ (R)

  • 49. Data: 2011-02-03 22:35:09
    Od: Grzegorz <g...@g...com>

    On 3 Lut, 21:12, "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> wrote:

    > zrobili. Dlatego właśnie istotne jest by policjanci byli w mundurach a
    > kierowcy karetki czy radiowozu koguta na akcji załączali tym bardziej gdy
    > prawo tego wymaga.

    No i załączył. Tylko problem jest taki, że nie widać tego na zdjęciu,
    ale to problem zdjęcia...

  • 50. Data: 2011-02-04 08:47:29
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com>

    > Znaczy szkoda tracić czasu na lekturę Twoich wypowiedzi. ..

    Znaczy nie pojąłeś