  • 1. Data: 2011-02-01 19:28:38
    Temat: fotoradar SM :) ... Ustrzelili karetkę. A mógł wskazać chińczyka ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    http://www.tvn24.pl/0,1691337,0,1,karetka-sygnal-man
    dat,wiadomosc.html

    Pojazd uprzywilejowany, sygnały. Komendant straży miejskiej
    niestety nie widzi błysku na zdjęciu, więc jest pewien, że
    pojazd nie był uprzywilejowany.

    Kolejnym dowodem przeciwko kierowcy jest to, że nie słychać na
    zdjęciu dźwięku o zmiennym tonie.
    6008

  • 2. Data: 2011-02-01 19:36:03
    Od: marjan <k...@g...com>

> [...]
    > uprzywilejowany.
    >

    > Kolejnym dowodem przeciwko kierowcy jest to, że nie słychać na zdjęciu

    Ale nawet, gdyby koguty nie były włączone (bez wnikania czemu), jednak
    ambulans łamałby przepisy w imię wyższej konieczności, to mandat się
    chyba nie należy?

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 3. Data: 2011-02-01 19:36:20
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > Pojazd uprzywilejowany, sygnały. Komendant straży miejskiej niestety nie
    > widzi błysku na zdjęciu, więc jest pewien, że pojazd nie był
    > uprzywilejowany.

    nie ma narzedzi do stwierdzenia tego czy jedzie na sygnale czy nie. Bo lampa
    wyładowcza (bomby) ma czas błysku typu 1/2000, a migawka 1/200, może krócej.
    Więc szanse że się chwile pokryją i błysk bedzie na zdjęciu są niemal zerowe

  • 4. Data: 2011-02-01 19:40:52
    Od: "Marek P." <q...@a...pl>

    > Kolejnym dowodem przeciwko kierowcy jest to, że nie słychać na
    > zdjęciu dźwięku o zmiennym tonie.

    Rozmawiałem kiedyś z dyrektorem szpitala i mówił mi że jak przychodzi
    zdjęcia sprawdzają w książce czy był wyjazd, pisza oświadczenie i nie ma
    problemu. To jakaś wyimaginowana sytuacja.

  • 5. Data: 2011-02-01 19:44:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-02-01 19:36, marjan pisze:

    > Ale nawet, gdyby koguty nie były włączone (bez wnikania czemu),
    > jednak ambulans łamałby przepisy w imię wyższej konieczności, to
    > mandat się chyba nie należy?

    Włączone, nie włączone, napisałem list do SM w Karlinie.

    Jako, żem porządny obywatel zgłosiłem się społecznie na świadka.
    Gotowym potwierdzić przed sądem, że nie widzę na zdjęciu ani
    błysku, ani nie słyszę sygnału dźwiękowego.

    Mam nadzieję, że strażnicy docenią.

    Nie będzie nam tu morderca leciał jak wariat. Kciuk nie zając,
    nie ucieknie, a procedur trza pilnować!

    KU CHWALE OJCZYZNY !
    6008

  • 6. Data: 2011-02-01 20:30:16
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *"Rafał \"SP\" Gil"* napisał(-a):

    > http://www.tvn24.pl/0,1691337,0,1,karetka-sygnal-man
    dat,wiadomosc.html

    Bodaj we wrześniu w Łodzi widziałem jak straż wiejska holowała się na
    kogucie, jakby to chuj wie jacy ważni byli na drodze.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 7. Data: 2011-02-01 20:51:35
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Bodaj we wrześniu w Łodzi widziałem jak straż wiejska holowała się na
    > kogucie, jakby to chuj wie jacy ważni byli na drodze.

    dorabiasz filozofie.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 8. Data: 2011-02-01 20:58:29
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Rafał \"SP\" Gil

> [...]
    > uprzywilejowany.
    >
    > Kolejnym dowodem przeciwko kierowcy jest to, że nie słychać na zdjęciu

    I bardzo dobrze! Zero tolerancji dla piratów drogowych!!!

  • 9. Data: 2011-02-01 20:59:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Rafał \"SP\" Gil

> [...]
    > słyszę sygnału dźwiękowego.
    >

    > Mam nadzieję, że strażnicy docenią.
    >
    > Nie będzie nam tu morderca leciał jak wariat. Kciuk nie zając, nie

    Gratuluje obywatelskiej postawy!

  • 10. Data: 2011-02-01 21:11:00
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 1 Feb 2011 20:30:16 +0100, Big Jack napisał(a):

    > Bodaj we wrześniu w Łodzi widziałem jak straż wiejska holowała się na
    > kogucie, jakby to chuj wie jacy ważni byli na drodze.

    Rozumiem że na żółtym kogucie (bo chyba nie mają prawa używać czerownych
    lub niebieskich), więc są tak samo ważni jak śmieciarka która stoi na
    poboczu :)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]