eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyfotoradar SM :) ... Ustrzelili karetkę. A mógł wskazać chińczyka ...Re: fotoradar SM :) ... Ustrzelili karetkę. A mógł wskazać chińczyka ...
  • Data: 2011-02-03 21:12:21
    Temat: Re: fotoradar SM :) ... Ustrzelili karetkę. A mógł wskazać chińczyka ...
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com>

    > Jasne. Teraz poproszę o dane tej akcji, którą w ten sposób opisałeś.
    > Oczywiście z linkami do wyroków, uzasadnień itd.

    Opisuję jak media donosiły. Może faktycznie niepotrzebnie napisałem, że sąd
    głupi choć ... kto wie czy sąd był głupi bo nie wiedział jak było czy głupi
    bo taki wyrok spłodził a może nie był głupi tylko faktycznie fakty i prawo
    przemawiały za takim wyrokiem. Generalnie jednak, nie sądzę by okazało się,
    że ci zastrzeleni jednak byli winni a nieumundurowani policjanci nic im nie
    zrobili. Dlatego właśnie istotne jest by policjanci byli w mundurach a
    kierowcy karetki czy radiowozu koguta na akcji załączali tym bardziej gdy
    prawo tego wymaga.