  • 11. Data: 2011-09-28 14:17:15
    Temat: Re: [fotki] Nowy Yaris
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-09-27 20:32, Inead pisze:
    > Auto jest na 3 z plusem, w końcu to segment B,

    To niech kosztuje jak B.
    Np. VW Polo jest tańszy od Yariski o co najmniej kilka tysięcy zł
    zakładając podobne wyposażenie i silniki. A w tej samej cenie tak jak
    podawałem można mieć Lancera czyli auto klasy C które wygląda i jeździ
    znacznie lepiej od Yariski.

    > wiec nie ma się co cudów
    > spodziewać, na tle konkurencji jest co najmniej dobrze.Toyota ostatnio
    > strasznie paskudzi auta - Auris - padaczka, a Corolla sedan jak auto dla
    > Power Rangers. Wszystko zaczyna się upodoabniać do koreańskich autek

    Jak na mój gust toyota nigdy nie robiła ładnych aut z wyjątkiem modelu
    Celica i Corolli VII (E10). Corolla VIII (tzw. żaba) udowodniła że
    projektanci w Toyocie mają mocno wypaczony gust i chyba do dzisiaj nic z
    tym problemem nie zrobili poza przyjęciem strategii upodabniania się do
    marek Koreańskich które stylistyką i oryginalnością nie grzeszą.

  • 12. Data: 2011-09-28 17:25:54
    Od: "kamil_pl" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Excite" <n...@n...bedzie.pl> napisał w wiadomości news:j5v388

    >Corolla VIII (tzw. żaba) udowodniła że projektanci w Toyocie

    Z tego co slyszalem zaprojektowanie zaby zlecili wloskiemu studiu, a jak
    wyszlo... tak wyszlo, mi osobiscie sie podoba ale tylko hatchback 3d,
    najgorszy jest liftback 5d, wyglada jakby czolg po nim przejechal.

  • 13. Data: 2011-09-28 18:10:31
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > To niech kosztuje jak B.
    > Np. VW Polo jest tańszy od Yariski o co najmniej kilka tysięcy zł

    Yaris w drugiej wersji wypoważeniowej z klimą to 45tys
    http://www.toyota.pl/images/spec_yaris.pdf

    Polo w wersji podstawowej z klimą 44,7 tys
    http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/ulotka_polo.pd
    http://cenniki.konfigurator-vw.pl/pdf/polo_3-drzwiow
    y.pdf

    Więc cena jest jak najbardziej podobna

    > Celica i Corolli VII (E10). Corolla VIII (tzw. żaba) udowodniła że
    > projektanci w Toyocie mają mocno wypaczony gust i chyba do dzisiaj nic z

    mam corollę E11FL 1,4VVTI z 2000r i auto funkcjonalnie jest gorsze od Fabii
    1 z 2007. Tzn fabia (kombi) lepiej się prowadzi i sprawia wrażenie większej.
    Porównując moją corollę do megane żelazka - również Megane prowadzi się o
    klasę lepiej od corolli. Fakt ze to jednak inne pokolenie i żelazko trzeba
    by porównac do E12 produkowanej od 2002

    Natomiast koszty posiadania corolli są prawie zerowe. Nic się nie psuje ;)
    Tu można zobaczyć ile wydałem na nią przez ponad 2 lata
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/352187.html

  • 14. Data: 2011-09-28 19:35:35
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2011-09-28 18:10, Arbiter pisze:
    > Więc cena jest jak najbardziej podobna

    Faktycznie, mój bład. Przeczytałem w tym artykule o cenie
    przekraczającej 60tyś zł ale nie dopatrzyłem że chodzi o Aurisa a nie
    Yarisa.

  • 15. Data: 2011-09-28 19:44:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Faktycznie, mój bład. Przeczytałem w tym artykule o cenie przekraczającej
    > 60tyś zł ale nie dopatrzyłem że chodzi o Aurisa a nie Yarisa.

    Znaczy 60 tys za podstawową wersję?
    I ludzie toto kupują?

  • 16. Data: 2011-09-28 21:47:56
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Excite" <n...@n...bedzie.pl> wrote in message

> [...]
    > tym problemem nie zrobili poza przyjęciem strategii upodabniania się do
    > marek Koreańskich które stylistyką i oryginalnością nie grzeszą.

    Jeździłem Nowym Jarkiem tym 1,3 ,w pełnym wypasie kosztuje w Łodzi 52 tysie.
    Co do jazdy OK, wnetrze ciekawe - dobre materiały spasowanie takie sobie w
    końcu we Francji zrobili, silnik taki sobie jak to w Toyocie, dość głośno
    powyżej 4 tys obr. do 90 dyanmika na trzy plus powyżej jest nieźle. szczerze
    mówiąc zależało mi na dynamice od 0 do 90 a nie dalej bo chcę kupić auto
    miejskie.Właśnie spojrzałem na Grande Punto z tym samym wyposażeniem co
    Jaro, i wyszło 48 tysi - po promocjach, więc albo Jarek jest tak tani albo
    kogoś we Fiacie pojebało. Jakby kosztował 35 tysi to OK ale za tyle to się i
    Fiata Pandy nie dostanie.

    BTW wlew paliwa na kluczyk w Fiacie za 50 dych i dywaniki za 80 dych BIG
    LOL!!!

  • 17. Data: 2011-09-28 21:49:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Inead" <a...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > Jeździłem Nowym Jarkiem tym 1,3 ,w pełnym wypasie kosztuje w Łodzi 52
    > tysie.

    >Właśnie spojrzałem na Grande Punto z tym samym wyposażeniem

    A nie Punto Evo przypadkiem?

    >co Jaro, i wyszło 48 tysi - po promocjach, więc albo Jarek jest tak tani
    >albo kogoś we Fiacie pojebało.

    Znaczy co, że 48 to więcej niż 52?
    Bo auto bezsprzecznie większe.

  • 18. Data: 2011-09-28 21:53:41
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > BTW wlew paliwa na kluczyk w Fiacie za 50 dych i dywaniki za 80 dych BIG
    > LOL!!!

    I jeszcze pan sprzedafca mówi że ostatecznie w drodze wielkiego ale to
    naprawdę wyjątkowego wyjątku (prawie jak po znajomości) może mi te dwa
    gadżety sprezentować. Kurwa żal dupe ściska, naprawdę smutek i deprecha.

  • 19. Data: 2011-09-28 21:59:25
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message

    > A nie Punto Evo przypadkiem?

    Nie Evo, Grande

    > Znaczy co, że 48 to więcej niż 52?
    > Bo auto bezsprzecznie większe.

    Szukam auta miejskiego więc nie patrzę czy mniejsze czy większe bo będę
    głównie woził siebie. Ma być wygodne, w sumie oba są w miare wygodne ale
    zawiecha Jarka ma o wiele większą kultruę pracy - jest ciszej - we Fiacie
    pewnie szybciej sie wszystko wytłucze. Dążę do tego że Fiat jest autem które
    oferuje znacznie gorszą jakość wykonania w zasadzie wszystkiego niż Toyka
    mimo że wizualnie Fiat mi się bardziej podoba do tego różnica w cenie jest
    śmieszna.

  • 20. Data: 2011-09-28 22:02:12
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-09-28 21:53, Inead pisze:

    > I jeszcze pan sprzedafca mówi że ostatecznie w drodze wielkiego ale to
    > naprawdę wyjątkowego wyjątku (prawie jak po znajomości) może mi te dwa
    > gadżety sprezentować. Kurwa żal dupe ściska, naprawdę smutek i deprecha.

    1300 piechotą nie chodzi, ja bym brał :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi