  • Data: 2012-11-13 10:28:15
    Temat: Re: fotka od SM - formularz, miejsce zatrudnienia
    Od: anacron <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-11-11 21:29, Marcin N pisze:
    > Osobę lub OSOBY.
    > Wskazać, czyli pozwolić ją jednoznacznie zidentyfikować. Nazwisko i
    > adres wystarczy.

    Oczywiście dnia tego i tego samochód prowadził pan, który był
    zainteresowany kupnem auta. Oto numer telefonu do niego, to wszytko co
    wiem. Numer telefonu to prepaid na którym odbierze znajomy (któremu
    postawiłem piwo) i powie, aby spierdalali, on się przedstawiać nie
    zamierza, ale fakt faktem prowadził moje auto. Rozmowa oczywiście
    nagrana i czekamy na sąd. Taka teoria.

    A teraz na faktach, nomen omen w Gnieźnie, kolega wygrał sprawę o karę
    za niewskazanie, ponieważ nie nie ma obowiązku składania zeznań przeciw
    sobie jak i członkom najbliższej rodziny, czy jakoś tak. Na 9 osób tego
    dnia wezwanych on jeden przyszedł z papuga finansowana przez DAS i nie
    zapłacił złotówki.