    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <kpagc3$1fg$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <kpmopv$f0p$1@news.task.gda.pl>
    <7...@g...com>
    <kps8ur$3pg$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <kpug63$o3j$1@news.task.gda.pl>
    <5...@g...com>
    <51c30f90$0$1461$65785112@news.neostrada.pl>
    <kpv8uv$m7g$1@news.task.gda.pl>
    <51c32d0d$0$1246$65785112@news.neostrada.pl>
    <kpveqm$585$1@news.task.gda.pl>
    Subject: Re: fotka i brak twarzy na fotce.
    Date: Thu, 20 Jun 2013 19:52:57 +0200

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości
    W dniu 20.06.2013 18:25, J.F pisze:

    >Każda uzasadniona wątpliwość, co do wyniku pomiaru, sposobu jego
    >wykonania, miejsca to uniewinnienie,

    Cos ci sie chyba pomylilo. Grubo, o pare tys km. Tu nie USA.
    Choc i tam zapadaja niewlasciwe wyroki.

    >choć zazwyczaj nie wpierszej
    >instancji, bo tam zapadają absurdalne wyroki.
    Czyli nie z miejsca. I zalezy od widzimisie drugiej instancji.

    A jak sad najwyzszy traktuje jak najbardziej uzasadnione watpliwosci,
    to niedawno cytowalem (haslo: alkomat).

    >To działa inaczej. Wszyscy jeździmy ciut szybciej, kiedy Cię
    >zatrzymują,

    No prosze, teraz szybciej :-)

    >nawet gdy początkowo masz wątpliwości, to potem uznajesz, że jednak
    >może
    >się zagapiłeś, może z daleka Cię zdjęli... Sam tak miałem, do czasu,
    >kiedy nie byłem pewny, że miałem 60, a piesek pokazał mi 82.

    No dobra, ja nie jezdze w kapeluszu, to nie wiem :-)

    >Teraz mam
    >VR i dupie Iskry. "A to nagrywa?" dziwią się i puszczają, w końcu
    >głupio
    >wyjść na głupka w świetle zapisu wideo.

    Zalezy co na tym zapisie. Zegarek w reke ... oj, te slupki to za
    szybko migaja.

    >Jak na razie dwa podejścia, raz
    >prędkość była nie moją, drugi raz - przyznam - moją, ale w obydwu
    >przypadkach puszczony z pouczeniem. Inna kwestia, ze oni moją mordkę
    >tv widzieli i może inaczej na mnie reagują.

    No coz, ja to szuszarke spotykam raz na dwa lata czy rzadziej, to
    pelnego obrazu nie mam.
    Ale bywalo ze mnie pouczali z wlasnej, nieprzymuszonej inicjatywy.
    Moze norme dzienna juz wyrobili :-)

    J.