eGospodarka.plGrupypl.comp.wwwformularz wysłanie i jednoczesne odczytanie zawartości ajax/jqueryRe: formularz wysłanie i jednoczesne odczytanie zawartości ajax/jquery
    From: "S" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: formularz wysłanie i jednoczesne odczytanie zawartości ajax/jquery
    Date: Tue, 20 Dec 2011 09:34:43 +0100

    >Użytkownik "Exe Very Cute" napisał w wiadomości grup

    >W dniu 2011-12-19 15:40, S pisze:

    >Ja to realizuję tak, że funkcja onSubmit zwraca do formularza False - to po
    >pierwsze. Jeżeli tego nie zrobię to zmiana GET/POST spowoduje przerwanie
    >żądania XHR. Dopiero po zakończonym żądaniu wysyłam formularz usuwając
    >funkcję z onSubmit i robiąc forma.submit();

    >Osobnym problemem jest brak obsługi JS po stronie klienta...

    Dzięki za podpowiedź choć przyznam szczerze nie do końca jakoś widzę to
    działanie.
    Jak rozumiem mam najpierw przerwać wysyłanie formularza, obsłużyć ajax i na
    koniec wysłać formularz?
    Naprawdę nie ma sposobu aby to jakoś w JQuery zrobić żeby to co ma iść do
    bazy poszło a formularz przeszedł na platnosci.pl swoją drogą?
    I co oznacza brak obsługi JS? Przy takiej akcji nie będzie obsługi JS? To
    trochę by mi też pomieszało bo walidację formularza mam w JS i chyba wtedy
    przestanie ona działać:(

    dzięki i pozdrawiam
    Sławek