  • 1. Data: 2009-12-13 14:09:34
    Temat: formularz html
    Od: "mokinc" <m...@o...pl>

    Witam.
    Chcę zrobić formularz w którym aktywność "rejestruj" (zrobiona jako a href
    lub button) zależna jest od checkboxa "czy masz 18 lat".

    Czy można to zrobić w czystym html i używając a href jako "rejestruj"?

  • 2. Data: 2009-12-13 14:33:43
    Temat: Re: formularz html
    Od: olo <o...@n...com>

    mokinc pisze:
> [...]
    > href lub button) zależna jest od checkboxa "czy masz 18 lat".
    >
    > Czy można to zrobić w czystym html i używając a href jako "rejestruj"?

    a w jaki sposob chcesz zrealizowac wysylanie formularza przez href?

    co do pytania. Pierwsze sprawdzenie robisz w JS, drugie po stronie
    serwera. Czysty html nie jest do walidacji wprowadzanych danych w formularzu

    --
    pozdrawiam!

    http://webtrunki.pl - piwa, wina, wódki, domowe wyroby
    ZAPRASZAMY!!

  • 3. Data: 2009-12-13 16:04:55
    Od: "mokinc" <m...@o...pl>

    olo wrote:

    > a w jaki sposob chcesz zrealizowac wysylanie formularza przez href?

    Mógłby być button w takim razie...

    > co do pytania. Pierwsze sprawdzenie robisz w JS, drugie po stronie
    > serwera. Czysty html nie jest do walidacji wprowadzanych danych w
    > formularzu

    Ok, zrozumiałem, że się nie da bez JS.
    Zrobię po stronie serwera.

    Dzięki.