    From: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: format numeru komórkowego w USA
    Date: Thu, 14 Oct 2010 12:38:58 +0200

    Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > A dodajmy jeszcze, że jedynka na początku to tzw. escape code, czyli
    > odpowiednik naszego byłego zera przed numerem. USA i Kanada, to jedyne
    > kraje, gdzie numer krajowy wygląda tak samo, jak międzynarodowy ;-)

    Otóż to - poniżej przykład. Dostałem właśnie spama (dyplomy
    uniwersyteckie) o treści jak niżej.

    Never liked to attend university and that's why you just quit it?
    [...]
    We can help you get any university diploma much faster without doing
    anything.
    Just call us through one of the telephone numbers:
    Inside USA.: 1-718-989-5740
    Outside USA.: +1-718-989-5740.
    [...]

    Z tym, że chyba zamiast "Outside USA" powinno być raczej "Outside NANP
    countries". Przecież chyba z Bermudów czy innej Kanady dzwoni się do USA
    przez 1 a nie +1 (co by się rozwijało na 011-1).

    Przemek