eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyfolcwagen w tedeikóRe: folcwagen w tedeikó
  • Data: 2015-09-27 12:00:34
    Temat: Re: folcwagen w tedeikó
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 27 Sep 2015 08:51:42 +0200, Cavallino napisał(a):

    > W dniu 27.09.2015 o 00:18, Tomasz Pyra pisze:
    >> Dnia Sat, 26 Sep 2015 15:58:32 +0200, Cavallino napisał(a):
    >>
    >>> W dniu 25.09.2015 o 23:53, Tomasz Pyra pisze:
    >>>> Dnia Fri, 25 Sep 2015 16:37:18 +0200, Cavallino napisał(a):
    >>>>
    >>>>> W dniu 24.09.2015 o 22:16, Tomasz Pyra pisze:
    >>>>>> Dnia Thu, 24 Sep 2015 18:25:20 +0200, Cavallino napisał(a):
    >>>>>>
    >>>>>>>> Pewnie większość producentów uczciwie (tzn. bez kantów w stylu VW) w tym
    >>>>>>>> teście uzyskuje wynik taki jaki jest w katalogu i jak byś sobie przejechał
    >>>>>>>> w ruchu o takiej charakterystyce jak testowy, to też byś zużył deklarowane
    >>>>>>>> 4l.
    >>>>>>>
    >>>>>>> Przecież mówię, że taka charakterystyka jest do d...
    >>>>>>
    >>>>>> Ale ona jest obowiązkowa, narzucona przez UE.
    >>>>>
    >>>>> I?
    >>>>
    >>>> No i jak chcesz na terenie UE sprzedawać swoje samochody, to musisz podawać
    >>>> jej wynik.
    >>>
    >>>
    >>> Wiadomo.
    >>> Ale czy to oznacza, że taka procedure jest w porządku, albo coś podobnego?
    >>
    >> Procedura jest na pewno słaba.
    >> Pomijając już nawet podatność na oszustwa, to jest test w warunkach jak w
    >> mieście nie ma ruchu, jedzie się powoli i tylko od czasu do czasu
    >> zatrzymuje.
    >> Stąd i niskie wyniki zużycia paliwa, ale pewnie jak późnym wieczorem
    >> pojeździsz po mieście z przelotową 35km/h (gdzieś tam na długiej prostej
    >> chwilami rozpędzając się do 50km/h), to się okaże że te dane w miarę się
    >> zgadzają.
    >
    > Tyle że takie dane są funta kłaków nie warte.
    > Już pisałem - stara metoda była o niebo lepsza.

    Ta stara metoda chyba była bardzo podobna.
    To co się zmieniło od tamtego czasu to normy emisji które zrobiły się
    trudnospełnialne i dołożenie domiaru za emisję CO2 co spowodowało że opłaca
    się kombinować w stylu VW.


    > BTW:
    > http://www.dw.com/pl/skandal-z-volkswagenem-to-tylko
    -wierzcho%C5%82ek-g%C3%B3ry-lodowej/a-18736096

    No to jest ciekawe co teraz będzie.
    Bo system pewnie uszczelnić się da, ale okaże się że żaden producent nie ma
    silnika który tak na prawdę spełnia EURO6, a przynjamniej nie te fajne.

    Albo trzeba się będzie cofnąć w okolice EURO4, albo przesiąść na auta
    elektryczne.

    No albo po prostu dalej wszyscy będą udawać że nic się stało :)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: