-
Data: 2015-09-27 12:00:34
Temat: Re: folcwagen w tedeikó
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Sun, 27 Sep 2015 08:51:42 +0200, Cavallino napisał(a):
> W dniu 27.09.2015 o 00:18, Tomasz Pyra pisze:
>> Dnia Sat, 26 Sep 2015 15:58:32 +0200, Cavallino napisał(a):
>>
>>> W dniu 25.09.2015 o 23:53, Tomasz Pyra pisze:
>>>> Dnia Fri, 25 Sep 2015 16:37:18 +0200, Cavallino napisał(a):
>>>>
>>>>> W dniu 24.09.2015 o 22:16, Tomasz Pyra pisze:
>>>>>> Dnia Thu, 24 Sep 2015 18:25:20 +0200, Cavallino napisał(a):
>>>>>>
>>>>>>>> Pewnie większość producentów uczciwie (tzn. bez kantów w stylu VW) w tym
>>>>>>>> teście uzyskuje wynik taki jaki jest w katalogu i jak byś sobie przejechał
>>>>>>>> w ruchu o takiej charakterystyce jak testowy, to też byś zużył deklarowane
>>>>>>>> 4l.
>>>>>>>
>>>>>>> Przecież mówię, że taka charakterystyka jest do d...
>>>>>>
>>>>>> Ale ona jest obowiązkowa, narzucona przez UE.
>>>>>
>>>>> I?
>>>>
>>>> No i jak chcesz na terenie UE sprzedawać swoje samochody, to musisz podawać
>>>> jej wynik.
>>>
>>>
>>> Wiadomo.
>>> Ale czy to oznacza, że taka procedure jest w porządku, albo coś podobnego?
>>
>> Procedura jest na pewno słaba.
>> Pomijając już nawet podatność na oszustwa, to jest test w warunkach jak w
>> mieście nie ma ruchu, jedzie się powoli i tylko od czasu do czasu
>> zatrzymuje.
>> Stąd i niskie wyniki zużycia paliwa, ale pewnie jak późnym wieczorem
>> pojeździsz po mieście z przelotową 35km/h (gdzieś tam na długiej prostej
>> chwilami rozpędzając się do 50km/h), to się okaże że te dane w miarę się
>> zgadzają.
>
> Tyle że takie dane są funta kłaków nie warte.
> Już pisałem - stara metoda była o niebo lepsza.
Ta stara metoda chyba była bardzo podobna.
To co się zmieniło od tamtego czasu to normy emisji które zrobiły się
trudnospełnialne i dołożenie domiaru za emisję CO2 co spowodowało że opłaca
się kombinować w stylu VW.
> BTW:
> http://www.dw.com/pl/skandal-z-volkswagenem-to-tylko
-wierzcho%C5%82ek-g%C3%B3ry-lodowej/a-18736096
No to jest ciekawe co teraz będzie.
Bo system pewnie uszczelnić się da, ale okaże się że żaden producent nie ma
silnika który tak na prawdę spełnia EURO6, a przynjamniej nie te fajne.
Albo trzeba się będzie cofnąć w okolice EURO4, albo przesiąść na auta
elektryczne.
No albo po prostu dalej wszyscy będą udawać że nic się stało :)
Następne wpisy z tego wątku
- 27.09.15 12:05 J.F.
- 27.09.15 12:29 Shrek
- 27.09.15 13:09 janusz_k
- 27.09.15 13:13 Ghost
- 27.09.15 13:14 janusz_k
- 27.09.15 13:43 Ghost
- 27.09.15 13:55 J.F.
- 27.09.15 20:59 janusz_k
- 27.09.15 22:22 Ghost
- 28.09.15 21:05 Shrek
- 28.09.15 21:28 janusz_k
- 28.09.15 21:29 janusz_k
- 29.09.15 01:35 Tomasz Pyra
- 29.09.15 06:38 Shrek
- 29.09.15 09:00 Budzik
Najnowsze wątki z tej grupy
- Jebany POPiS. Mamy się cieszyć że rząd Tuska naprawił spierdolone porozumienie z UE?
- W zyciu warto miec szczescie
- Elektryki
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
Najnowsze wątki
- 2025-02-10 Białystok => iOS Developer (Swift) <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2025-02-10 Białystok => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-10 Współczesne mierniki zniekształceń nieliniowych THD audio, produkują jakieś?
- 2025-02-10 Szczecin => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-02-10 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-02-10 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2025-02-10 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-02-10 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-10 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-10 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-02-10 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-02-10 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-10 Kraków => iOS Developer (Swift experience) <=