eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyfolcwagen w tedeikó › Re: folcwagen w tedeikó
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!news.roellig-ltd.de!open-news-network.org!feed.xsnews.nl!
    fbe001.ams.xsnews.nl!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.64.MISMATCH!peer04.fr7!ne
    ws.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-s
    po-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Subject: Re: folcwagen w tedeikó
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.84pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <55ffaa38$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
    <55ffaa38$0$8378$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <mtpegf$tu7$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Mon, 21 Sep 2015 19:57:52 +0200
    Message-ID: <1...@4...net>
    Lines: 27
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 89-77-179-152.dynamic.chello.pl
    X-Trace: 1442858272 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27513 89.77.179.152:2980
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1929
    X-Received-Body-CRC: 4234985289
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2568997
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Mon, 21 Sep 2015 19:24:34 +0200, Shrek napisał(a):

    > On 2015-09-21 18:51, Marek wrote:
    >
    >> " Według przedstawicielki EPA Cynthii Giles, zainstalowane w nich
    >> oprogramowanie "wyłączało kontrolowanie emisji w trakcie normalnej jazdy
    >> i włączało je wtedy, gdy pojazd przechodził testy emisyjne"."
    >>
    >> Co taki zabieg miał dawać użytkownikowi pojazdu?
    >
    > Pewnie to, że albo spełniał normy i "nie jechał", albo jechał, ale norm
    > nie spełniał.
    >
    > Zastanawia mnie skąd ten samochód był taki cwany, że wiedział, że jest
    > zapinany od tyłu sondą;)

    Test jest ściśle opisany i ECU może wykryć początek tego testu i przełączyć
    się w inny tryb pracy mający maksymalizujący wynik testu.

    A podczas normalnej eksploatacji silnik działał inaczej.

    Od dawna można poczytać o tym że ECU programowane są pod testy, ale tu
    widocznie VW już przegiął wprowadzając odrębne tryby pracy pod test i nie
    pod test.

    Inna sprawa że bardziej niż cokolwiek to to obnaża słabość i bezcelowość
    takich testów.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: