  • 11. Data: 2017-08-31 17:31:11
    Temat: Re: fly-back
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    (zwrócę Ci uwagę na niezręczność!)

    Wy w europie to powinniście rozumieć się bez słów...

    "chyba łatwo się domyśleć" [R] że napięcia stałego!

    P.S.
    Zenek znasz metodę zamiany PWM na sinusowy prąd?
    jeśli tak to weź mnie oświeć jak się w takim układzie zmienia
    częstotliwość sinusa?

  • 12. Data: 2017-08-31 18:00:10
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Indykcyjnoscia sie zmienia pwm na sinusoide. Jak zmienic czestotliwosc?. Popatrz na
    pdefa 555 i popatrz na przebieg na wyjsciu przy sterowaniu nozka numer 5. A ten
    zasilacz to na trojfazowym transformatorze mozna zrobic. Po wyprostowaniu na pelnym
    mostku niewiele potrzeba do wygladzenia.

  • 13. Data: 2017-08-31 18:32:48
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    a ten trafo to wielkości lokomotywy?
    nie wydaje mi się, żeby tam by jakikolwiek trójfazowy trafo...

  • 14. Data: 2017-08-31 19:31:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak ktos ma duzo miejsca to moze byc wielkosci statku. Kto bogatemu zabroni? Mnieszy
    od lokomotywy bedzie jak silnikiem pradnice napedzac. Jak silnik spalinowy to
    przenosny moze byc.

  • 15. Data: 2017-09-01 21:15:55
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2017-08-31 o 17:31, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:

    > Zenek znasz metodę zamiany PWM na sinusowy prąd?
    > jeśli tak to weź mnie oświeć jak się w takim układzie zmienia
    > częstotliwość sinusa?
    np. przez zmianę _delay() pomiędzy próbkami.

  • 16. Data: 2017-09-02 12:48:48
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > np. przez zmianę _delay() pomiędzy próbkami.

    chyba nie za bardzo - choć to by było genialne rozwiązanie,
    trzeba jakoś sterować amplitudą impulsów pwm - jak "błądzę" [R]

  • 17. Data: 2017-09-02 22:14:35
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2017-09-02 o 12:48, w systemie siła 'POPIS/EU pisze:

    > chyba nie za bardzo - choć to by było genialne rozwiązanie,
    > trzeba jakoś sterować amplitudą impulsów pwm - jak "błądzę" [R]

    Pytałeś o częstotliwość a nie o amplitudę.

  • 18. Data: 2017-09-02 22:21:28
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Pytałeś o częstotliwość a nie o amplitudę.

    pytałem o częstotliwość prądu... ;o) chyba, że "błądzę"?

  • 19. Data: 2017-09-03 20:07:40
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    błądzenia ciąg dalszy - a gdyby tak ustawić amplitudę pwm tak aby
    osiągnąć maksymalną częstotliwość to da radę?

  • 20. Data: 2017-09-03 22:24:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie da rady. Nie ma tranzystorow mogacych przelaczac z maksymalna czestotliwoscia.