  • 1. Data: 2017-08-25 13:29:49
    Temat: fly-back
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    skąd się bierze strategiczny wzór:

    Ip*N1/N3

    Ip*N2/N3

    ?

  • 2. Data: 2017-08-25 14:57:51
    Temat: Re: fly-back
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-08-25 o 13:29, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
    > skąd się bierze strategiczny wzór:
    >
    > Ip*N1/N3

    Na nowo definiujesz pojęcie "wzór"?
    P.G.

  • 3. Data: 2017-08-27 19:00:17
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Na nowo definiujesz pojęcie "wzór"?
    > P.G.

    ale o co chodzi, że nie strzeliłem z dupy jak hebel i kwas?

    mam więc pomysł, pogadajmy za co europa nagrodziła ostatnio hebla i
    kwacha? starczy ci "kohones"?

  • 4. Data: 2017-08-28 13:27:25
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2017-08-27 o 19:00, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:

    > ale o co chodzi, ...?

    Że wyrażenie to jeszcze nie wzór.
    P.G.

  • 5. Data: 2017-08-28 17:34:15
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Że wyrażenie to jeszcze nie wzór.
    > P.G.

    wiesz Panie, to jest strategiczna zależność o którą pytałem tu od pewnie
    kilku lat... jeśli licząc, na niego nie trafiłeś - to nie mamy o czym
    mówić... odsyłam do wyeksponowań kwacha i hebla...

  • 6. Data: 2017-08-30 19:51:37
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    takie ciekawe pytanie (tak zostałem nim zgnieciony)
    jak zbudowany jest zasilacz 35V 1000A?

  • 7. Data: 2017-08-30 20:54:31
    Od: test <t...@t...test>

    W dniu 30.08.2017 o 19:51, wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny
    'POPIS/EU pisze:
    > takie ciekawe pytanie (tak zostałem nim zgnieciony)
    > jak zbudowany jest zasilacz 35V 1000A?

    Grube ścieżki, sztywna obudowa... Dostałeś granta?

  • 8. Data: 2017-08-30 21:02:51
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > Grube ścieżki, sztywna obudowa... Dostałeś granta?

    no nie dostałem, a co zasłużyłem?

  • 9. Data: 2017-08-30 23:21:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zaciski tez musza byc galante. Obstawiam miedziane sruby M10.

  • 10. Data: 2017-08-30 23:22:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pradu stalego czy przemiennego jest ten zasilacz?