  • 11. Data: 2014-10-08 17:09:28
    Temat: Re: floppy's winapi
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    przepraszam, na pewno nie chciałem Cię obrażać, ale wydaje mi się, że
    chyba mi nie pomożesz,
    dzięki za chęci, ale chyba nie wiesz o czym ja mówię za bardzo,

  • 12. Data: 2014-10-08 17:19:39
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    03F7 -W configuration control register (PC/AT, PS/2)
    bit 7-2 reserved, tri-state
    bit 1-0 = 00 500 Kb/S mode (MFM)
    = 01 300 Kb/S mode (MFM)
    = 10 250 Kb/S mode (MFM)
    = 11 1 Mb/S mode (MFM) (on 82072/82077AA)
    conflict bit 0 FIXED DISK drive 0 select

  • 13. Data: 2014-10-08 17:27:53
    Od: Piotr <S...@w...pl>

    > proszę obrazek: http://zsyp.eu/smieci/WinImage.PNG
    > co to za formaty zaznaczone czerwoną linią?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskietka

    Piotr

  • 14. Data: 2014-10-08 17:32:36
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Dyskietka

    ojejej... przedstawiłeś sukces po/eu za który ktoś dostał pewnie niezły
    grancik...

    (hint) nie o to pytałem...

  • 15. Data: 2014-10-08 17:39:23
    Od: Piotr <S...@w...pl>

    > ojejej... przedstawiłeś sukces po/eu za który ktoś dostał pewnie niezły
    > grancik...
    >
    > (hint) nie o to pytałem...

    Pytałeś co to za formaty zakreślone czerwoną kreską, dostałeś odpowiedź
    (są wymienione w tabelce po prawo). Jeśli nie o to pytałeś, to naucz się
    zadawać pytania.

    Piotr

  • 16. Data: 2014-10-08 17:50:10
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ta tabelka to jak kamienne tablice z dyrektywami po/eu...

    nie będę opisywał do czego można tego użyć...

  • 17. Data: 2014-10-08 18:07:04
    Od: Piotr <S...@w...pl>

    > ta tabelka to jak kamienne tablice z dyrektywami po/eu...
    >
    > nie będę opisywał do czego można tego użyć...

    Wiesz lepiej to po co pytasz? :D

    Piotr

  • 18. Data: 2014-10-08 18:09:58
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    fakt ;) opis formatów to ja widzę jako jakieś ich parametry, a ta
    tabelka - j.w.

  • 19. Data: 2014-10-08 18:23:05
    Od: Piotr <S...@w...pl>

    > fakt ;) opis formatów to ja widzę jako jakieś ich parametry, a ta
    > tabelka - j.w.

    Na przykład w Amidze wszystko było programowalne więc... co dyskietka to
    mogła być inna ilość ścieżek, inna ilość sektorów na ścieżkę itd. (a w
    Commodore C64 to na tej samej dyskietce różne ścieżki miały różną ilość
    sektorów :D), niektóre systemy stosowały "dziurkę" do synchronizacji a
    inne specjalne sekwencje bitów itd. To nie jest tak, że dyskietka 3,5"
    DD czy HD miała wszędzie taką samą strukturę (inny system plików to
    akurat detal do rozwiązania przy pomocy software). Oczekujesz, że ktoś
    odrobi za Ciebie robotę i opisze Ci tu wszystkie formaty ze wszystkimi
    wariantami bit po bicie i z objaśnieniami wszystkich niuansów i detali?

    Piotr

  • 20. Data: 2014-10-08 18:30:13
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie oczekuję, proszę o informację jak ustawić bitrate i jak odczytać
    całą ścieżkę...