    From: "Czart" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: fjr 1300 z moto motion w wawie
    Date: Fri, 6 Aug 2010 23:49:39 +0200

    Użytkownik "utopiec" <u...@g...com> napisał w wiadomości
    news:2c041760-7ceb-4041-81dd-f0f7db027f47@w30g2000yq
    w.googlegroups.com...
    Witam,

    po 2 letniej przerwie w jednośladzie zdecydowałem, z małym poślizgiem
    sezonowym, zakupić moto. Poprzednio jeździłem vulcanem a teraz zmiana
    kierunku i napalony jestem na FJR 1300.

    Witam

    Jak chcesz to moja FJR możesz wziążć. 2002 rok niebieska, definitywnie nie
    leżała ( kupiłem ją jak miała 2,5 roku i choćby jak ją rozkręcałem żeby
    zamontować alarm i pager to sobie dokładnie obejrzałem). Ostatnio mało
    jeżdze, ostatni rok praktycznie przestała - troche zdrowie sprawia że za
    bardzo nie czuje się pewnie a szkoda żeby tak stała... a ja niemogę się
    przemóc żeby wystawić ogłoszenie. Do obejrzenia w Lublinie. Do tego całkiem
    sporo akcesorii.

    Pozdrowienia
    Artur