-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
-mail
From: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: fixujące wskazania zużycia paliwa (95czy 98)
Date: Tue, 06 Sep 2011 23:34:11 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 21
Message-ID: <j463kk$3n5$1@news.onet.pl>
References: <j45kot$uv9$1@node2.news.atman.pl> <j46106$p27$1@news.onet.pl>
<j462kq$moq$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: acvn66.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1315344852 3813 83.11.119.66 (6 Sep 2011 21:34:12 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Sep 2011 21:34:12 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:6.0.1) Gecko/20110830 Thunderbird/6.0.1
In-Reply-To: <j462kq$moq$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2396555
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-09-06 23:17, yapann pisze:
> "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> wrote in message
> news:j46106$p27$1@news.onet.pl...
>> najpierw napisz, czy odczyt z kompa w spalaniu l/100 zgadza się ze
>> stanem rzeczywistym...
> jest jakby zawsze troszkę mniej przejechane w rzeczywistości, niż
> 'obiecano' ( i zależy to od paliwa - słusznie z resztą).
> z dużym marginesem chyba sięz gadza - choć to przekłamanie moze świdczyć
> o dwóch kwestiach: albo algorytm nie dostatecznie 'uczący się' z
> kolejnych wyników, albo coś troszkę nie bałdzo na niekorzyść.. .
no ja myślę, że to wynika z obliczeń spalanie chwilowe do czasu do
przejechanych km....
>
>> u mnie komp zaczyna od 17-20 i na 3-5 km wyrównuje do 11-12 lub mniej
>> zależy czy miasto czy trasa... To jest chyba logiczne (wynika z algorytmu
> jakie auto? z pewnością pierwej zalęzy od różnic w kompach
100 C4 2.6 V6
Następne wpisy z tego wątku
- 07.09.11 07:55 Mariusz Chwalba
- 07.09.11 08:29 Albercik
Najnowsze wątki z tej grupy
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
Najnowsze wątki
- 2024-12-14 światła znów wlączyli
- 2024-12-14 nie lekceważ termostatu
- 2024-12-14 numer 112
- 2024-12-14 Pendrive, ale dysk
- 2024-12-12 Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- 2024-12-13 termostat do lodowki
- 2024-12-13 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-13 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-12-13 Poznań => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-13 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-12-13 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-13 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-13 Warszawa => Analityk Biznesowo-Systemowy <=
- 2024-12-13 Białystok => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, A