  • 11. Data: 2011-05-27 21:27:54
    Temat: Re: firewire z kamery do netbooka bez tego łacza
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-05-26 22:14, Remek pisze:

    > Prymitywny buraczku!

    Brawo, na całe szczęście buraczek potrafił odnaleźć w kamerze złącze
    firewire w ciągu kilkudziesięciu sekund a nie dwóch lat. Pewnie z
    czytanie instrukcji też masz problem ? obraża twój wybitny intelekt
    takie zajęcie.

    > Gdzie ja buraczku napisałem, że jestem ekspertem??? Jesteś taki głupi i
    > tępy, że, nie wiem po co Ci odpowiadam.

    Tylko jedna odpowiedź mi przychodzi do głowy, taka oto że jesteś głupszy.

    > Poważnie? Jesteś sędzią przyznającytm rację, albo jej odmawiasz? Spadaj
    > ciołku na drzzewo!!!

    Zaimponowałeś mi, potrafisz obrazić, zmieszać z błotem, poniżyć.
    Wartości wysoce cenione na grupach dyskusyjnych.

    mimo wszystko pozdrawiam

  • 12. Data: 2011-05-28 11:59:03
    Od: "VSS" <v...@o...pl>

    W wiadomości:irldpg$l0n$...@i...gazeta.pl,
    Remek <d...@g...com> nastukał:
    > Użytkownik "Karol Wojtyła" napisał:
    >. Ja po 2 latach eksploatacji znalazłem złacze DV
    > (Fire Wire) w swojej kamerze.

    współczuję Tobie i całej rodzinie

    --
    VSS

  • 13. Data: 2011-05-28 12:23:33
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 26/05/2011 12:32, Remek wrote:

> [...]
    > doświadczeń wynika, że wiekszość kamer miniDV ma złacza FF, USB, AV i
    > S-VIdeo. Często są one tak ukryte pod maskownicami, że ciężko je znaleźć. Ja
    > po 2 latach eksploatacji znalazłem złacze DV (Fire Wire) w swojej kamerze.
    > Nawet poprzedni jej użytkownik nie wiedział o jego istnieniu. Jeśli chodzo o
    > komputer. Jeśli to PC, to kupisz kartę FF za parę zł. Przechwyt materiału
    > przez to złącze daje najwyższą jakość. USB i AV są wolniejsze, a zgrywanie
    > odbywa się w czasie rzeczywistym. Aby uzyskać dobry wynik potrzebny jest

    "przez to złącze daje najwyższą jakość" - dooookładnie, bo przez USB2.0
    może zacząć "śnieżyć" i kolory będą rozmyte...
    (mspanc).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 14. Data: 2011-05-28 12:27:19
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 26/05/2011 11:17, Karol Wojtyła wrote:
    > Mam przesłać z kamery PAL na kasety miniDV z wyjściem DVOUT (firewire)
    > dane do komputera który nie ma łącza firewire, ani złącza PCMCIA, ani
    > złącza express card. Ma tylko USB, złącze czytnika kart SD/MMC,
    > ethernet i wifi. Jak to zrobić? Podobno są jakieś redukcje kabla
    > firewire do USB ale jeśli łącze usb w komputerze nie obsługuje tego
    > protokołu to nic z tego nie będzie.

    Najprościej, jak już pisano - podaj co to za komputer.
    Ja ostatnio ojcu dokupiłem kartę do laptopa: Firewire + USB
    Do stacjonarnego jest jeszcze tańsza.

    p.s. przykładowo kamera mojego ojca (starszego typu) nie obsługuje
    zgrywania materiału wideo przez USB, tylko zdjęcia z karty pamięci;
    jedyna możliwość zgrywania filmów to właścnie 'frajerwajer'.

    p.p.s. szkoda, że ten standard nie był za bardzo popularny, USB2.0
    przy tym się chowa; zobaczymy, na ile będą implementować USB3.0

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 15. Data: 2011-05-28 13:31:32
    Od: Karol Wojtyła <m...@g...com>

    > Najprościej, jak już pisano - podaj co to za komputer.

    komputer jest typu acer aspire one

  • 16. Data: 2011-05-28 13:38:54
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Karol Wojtyła napisa?(a):

    [...]

    > komputer jest typu acer aspire one

    To mniej więcej tak jak byś napisał, że samochód to fiat ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 17. Data: 2011-05-28 16:38:33
    Od: Karol Wojtyła <m...@g...com>

    Gdzie kupić niedrogo zewnętrzny czytnik, który wczytuje dane przez
    firewire i natychmiast zapisuje je na kartach MMC?

  • 18. Data: 2011-05-28 17:16:48
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 28/05/2011 14:31, Karol Wojtyła wrote:

    > komputer jest typu acer aspire one

    Ten netbook powinien uciągnąć, ale ponieważ nie ma wbudowanego
    gniazda PCMCIA, czy innego nowego typu - pozostaje jakaś
    magiczna przejściówka USB <--> firewire. Na allegro
    tego pełno, ale nie spodziewaj się dużej wydajności.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 19. Data: 2011-05-29 02:27:26
    Od: Karol Wojtyła <m...@g...com>

    On 28 Maj, 19:16, DooMiniK <f...@m...com> wrote:

> [...]
    > magiczna przejściówka USB <--> firewire. Na allegro
    > tego pełno, ale nie spodziewaj się dużej wydajności.

    Ale te przejściówki nie mają wbudowanej elektroniki. Połączenie jest
    tylko mechaniczne, więc wszystko zależy od tego, czy gniazdo USB
    obsługuje protokół firewire (podobna sprawa jak z przejściówkami do
    myszy z PS2 do USB) i to może w ogóle nie działać. Może ktoś ma
    doświadczenie z taką przejściówką (z kamery na kasety miniDV) firewire
    do USB i się nim podzieli?

  • 20. Data: 2011-05-29 17:29:16
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 29/05/2011 03:27, Karol Wojtyła wrote:
> [...]
    > myszy z PS2 do USB) i to może w ogóle nie działać. Może ktoś ma
    > doświadczenie z taką przejściówką (z kamery na kasety miniDV) firewire

    Kosz jest chyba poniżej 10zł, możesz przecież spróbować.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel