  • 1. Data: 2011-05-26 10:17:18
    Temat: firewire z kamery do netbooka bez tego łacza
    Od: Karol Wojtyła <m...@g...com>

    Mam przesłać z kamery PAL na kasety miniDV z wyjściem DVOUT (firewire)
    dane do komputera który nie ma łącza firewire, ani złącza PCMCIA, ani
    złącza express card. Ma tylko USB, złącze czytnika kart SD/MMC,
    ethernet i wifi. Jak to zrobić? Podobno są jakieś redukcje kabla
    firewire do USB ale jeśli łącze usb w komputerze nie obsługuje tego
    protokołu to nic z tego nie będzie.

  • 2. Data: 2011-05-26 11:32:57
    Temat: Re: firewire z kamery do netbooka bez tego łacza
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Karol Wojtyła" napisał:

    > Mam przesłać z kamery PAL na kasety miniDV z wyjściem DVOUT (firewire)
    > dane do komputera który nie ma łącza firewire ...

    Liczysz na wróżenie z fusów? Podaj model kamery i jaki komputer. Z moich
    doświadczeń wynika, że wiekszość kamer miniDV ma złacza FF, USB, AV i
    S-VIdeo. Często są one tak ukryte pod maskownicami, że ciężko je znaleźć. Ja
    po 2 latach eksploatacji znalazłem złacze DV (Fire Wire) w swojej kamerze.
    Nawet poprzedni jej użytkownik nie wiedział o jego istnieniu. Jeśli chodzo o
    komputer. Jeśli to PC, to kupisz kartę FF za parę zł. Przechwyt materiału
    przez to złącze daje najwyższą jakość. USB i AV są wolniejsze, a zgrywanie
    odbywa się w czasie rzeczywistym. Aby uzyskać dobry wynik potrzebny jest
    szybki procesor i szybki dysk.

    Remek

  • 3. Data: 2011-05-26 14:05:30
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-05-26 13:32, Remek pisze:

    > Liczysz na wróżenie z fusów?

    Pitolisz, napisał wyraźnie ma wyjście FireWire i USB w kompie, co tu nie
    jest jasne ?

> [...]
    > po 2 latach eksploatacji znalazłem złacze DV (Fire Wire) w swojej kamerze.

    w takim wypadku, tylko pogratulować, raczej nie jesteś jak widac
    ekspertem w tych sprawach.

    A tu masz rację

  • 4. Data: 2011-05-26 20:14:52
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "boxfish" napisał:

    > Pitolisz, napisał wyraźnie ma wyjście FireWire i USB w kompie, co tu nie
    > jest jasne ?

    Prymitywny buraczku! Co to jest "komp"? Rozwiązanie zależy od posiadanego
    sprzętu. Inne dla stacjonarnego "blaszaka", a inne dla laptopa i jeszcze
    inne mozliwe dla innego rodzaju sprzętu.

    kamerze.

    > w takim wypadku, tylko pogratulować, raczej nie jesteś jak widac
    > ekspertem w tych sprawach.

    Gdzie ja buraczku napisałem, że jestem ekspertem??? Jesteś taki głupi i
    tępy, że, nie wiem po co Ci odpowiadam.

    > A tu masz rację

    Poważnie? Jesteś sędzią przyznającytm rację, albo jej odmawiasz? Spadaj
    ciołku na drzzewo!!!

    Remek

  • 5. Data: 2011-05-26 20:20:36
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 26-05-2011 22:14, Remek napisał/a:
> [...]
    > tępy, że, nie wiem po co Ci odpowiadam.
    >

    > Poważnie? Jesteś sędzią przyznającytm rację, albo jej odmawiasz? Spadaj

    No to teraz dokładnie pokazałeś jakim jesteś warchlakiem. Takie zero jak
    Ty ma jeszcze innych pouczać?

    --
    Cz.

  • 6. Data: 2011-05-26 20:58:35
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2011-05-26 22:14, Remek pisze:
    > Rozwiązanie zależy od posiadanego
    > sprzętu. Inne dla stacjonarnego "blaszaka", a inne dla laptopa i jeszcze
    > inne mozliwe dla innego rodzaju sprzętu.

    A nie zależy przypadkiem od gniazdek w komputerze stacjonarnym czy
    laptopie i od sprzętu jaki chcemy podłaczyć?

    --
    animka

  • 7. Data: 2011-05-26 23:02:07
    Temat: Odp: firewire z kamery do netbooka bez tego łacza
    Od: "m4rkiz" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Remek" <d...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Prymitywny buraczku! Co to jest "komp"? Rozwiązanie zależy od posiadanego
    > sprzętu. Inne dla stacjonarnego "blaszaka", a inne dla laptopa i jeszcze
    > inne mozliwe dla innego rodzaju sprzętu.

    w tytul popatrz miszczu

  • 8. Data: 2011-05-27 07:03:18
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    > Prymitywny buraczku!

    Pokazałeś "klasę" i wierz mi że na 1000 czytających 950 osób
    tak właśnie pomyśli o Tobie, nie o adwersarzu.
    Tak to jest w naturze człowieka
    że potrafi odpowiednio ocenić wypowiedź.

    Wiem gdzie mogłeś popełnić błąd. Przeczytałeś i pod wpływem
    jakiegoś impulsu wydało Ci się, że ktoś Ciebie obraża,
    ... napisałeś.
    Moja rada dla wszystkich. Po przeczytaniu i chęci odpowiedzenia
    "że aż mu w pięty pójdzie", przeczytać za jakiś czas, powoli, ...jeszcze
    dwa razy.
    I wtedy można pisać, (lub najprawdopodobniej, nie będzie takiej potrzeby).

    Artur(m)

    ps. Wiem po sobie. O ile zmniejszyłem współczynnik robienia
    z siebie "wała", nie odpowiadając pod wpływem "impulsu".

  • 9. Data: 2011-05-27 20:59:33
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-05-26 22:58, animka pisze:

    > A nie zależy przypadkiem od gniazdek w komputerze stacjonarnym czy
    > laptopie i od sprzętu jaki chcemy podłaczyć?
    Trafiłaś tradycyjnie w dychę. A wszyscy się męczą:))

  • 10. Data: 2011-05-27 21:01:12
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-05-27 09:03, Artur(m) pisze:

> [...]
    > tak właśnie pomyśli o Tobie, nie o adwersarzu.
    > Tak to jest w naturze człowieka
    > że potrafi odpowiednio ocenić wypowiedź.
    E... Remek już jest znany na wielu grupach ze swojego temperamentu i
    elokwencji:). No cóż, starość nie radość.