  • 1. Data: 2009-07-08 10:20:04
    Temat: Re:final sprawy z przed 3 lat
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "Grzybol"
    Wśród księży pewnie jeden na milion jest rzeczywiście z powołania a nie dla
    kasy. Tu zgoda. Natomiast wizerunek
    policjanta w mojej głowie ukształtował się od lat.
    ...CUT...
    Pewnie dlatego, że jak wcześniej napisałem, nie znam
    normalnego policjanta w Polsce.
    Nawet jakby był, to by go zaraz wywalili z
    Policji, bo by psuł wizerunek...

    Amen

    No i jeszcze trza dodac ze do policji ida w wielu
    wypadkach ludzie nie radzacy sobie w zyciu i
    z tzw "kompleksem ciecia" i jak juz stana sie
    pala, wymachuja blacha na lewo i prawo
    myslac ze im to pomoze we wszystkim,
    nawet w zakupie bulek...

    --
    T i żółte
    (te najszypsze

  • 2. Data: 2009-07-08 19:00:18
    Temat: Re: Re:final sprawy z przed 3 lat
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> napisał w wiadomości
    > wypadkach ludzie nie radzacy sobie w zyciu i
    > z tzw "kompleksem ciecia" i jak juz stana sie
    > pala, wymachuja blacha na lewo i prawo
    > myslac ze im to pomoze we wszystkim,
    > nawet w zakupie bulek...

    Bardzo trafne. Dzięki za dopowiedzenie. Tak na szybko nie wymieniłem
    wszystkich ich zalet:-) Pewnie jeszcze parę by się znalazło.

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2009-07-08 19:22:16
    Od: "sanczeski" <j...@w...pl>

    Dlaczego tak lubicie generalizować - to ja nie wiem
    Znam zarówno księdza, który jest doskonałym duszpasterzem, a w wolnych
    chwilach Firebladem na gumie lata
    znam też policjantów, którzy są dobrymi policjantami, łapią bandytów,
    szanują przyzwoitych ludzi, jeżdżą motocykielami i nijak nie nadużywają
    blachy.znam kolesia o wyglądzie i posturze drecha co lata r6 sobie i też
    normalny jest (ze względu na grupę wymieniam tylko tych co motocyklują)
    Alboscie nigdy nie rozmawiali z jednym ani drugim albo nie wiem - ale ja to
    gupi jezdem i sie na ludziach nie poznałem przez ponad 40z okładem lat

    pozdr
    --
    sanczes ------Sopot
    gsxf 600 -wydana

  • 4. Data: 2009-07-08 20:01:56
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "sanczeski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Dlaczego tak lubicie generalizować - to ja nie wiem

    Takie życie:-)

    > Znam zarówno księdza, który jest doskonałym duszpasterzem,

    A ja nie znam...

    > a w wolnych chwilach Firebladem na gumie lata

    Dziwny jakiś...

    > znam też policjantów, którzy są dobrymi policjantami, łapią bandytów,
    > szanują przyzwoitych ludzi,

    Chyba w Norwegii. :-) Rozśmieszasz mnie.

    > jeżdżą motocykielami i nijak nie nadużywają blachy.

    Nie znasz...

    > znam kolesia o wyglądzie i posturze drecha co lata r6 sobie i też normalny
    > jest

    No chyba nie jest. Ma wygląd drecha:-)

    > (ze względu na grupę wymieniam tylko tych co motocyklują) Alboscie nigdy
    > nie rozmawiali z jednym ani drugim albo nie wiem

    Scie rozmawiali, widzieli miliony razy co robią.

    >- ale ja
    > to gupi jezdem i sie na ludziach nie poznałem przez ponad 40z okładem lat
    > pozdr

    Samokrytyka? Mało po prostu widziałeś jak na te 40 lat z okładem. Pewnie
    tyrasz od rana do wieczora i na nic czasu nie masz...

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2009-07-08 22:04:40
    Od: Arni <a...@N...spam>

    sanczeski pisze:
    > Dlaczego tak lubicie generalizować - to ja nie wiem

    to nie generalizowanie - to trauma ;)
    nie wymagaj od takich logicznego myslenia

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 6. Data: 2009-07-09 06:34:39
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    sanczeski napisał(a):
    > Dlaczego tak lubicie generalizować - to ja nie wiem

    Sa ograniczeni umyslowo. Proste. A Grzybol to jeszcze prostak.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 7. Data: 2009-07-09 07:22:58
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    *** "sanczeski"
    Znam zarówno księdza, który jest doskonałym duszpasterzem
    znam też policjantów, którzy są dobrymi policjantami,

    Wyjatki potwierdzajace regule...niestety

    --
    T i żółte
    (te najszypsze)

  • 8. Data: 2009-07-09 11:54:04
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <k...@q...spaaaaam.pl> napisał w wiadomości
    > Sa ograniczeni umyslowo. Proste. A Grzybol to jeszcze prostak.

    :-) Dzięki za komplement wykształcony Hrabio o nienagannych manierach:-)

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2009-07-09 11:58:37
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Grzybol pisze:

    > :-) Dzięki za komplement wykształcony Hrabio o nienagannych manierach:-)

    Haribo. on je Haribo. Harribo nawet. ja wole Akuku.

    --
    gildor
    9'99

  • 10. Data: 2009-07-09 12:43:11
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Haribo. on je Haribo. Harribo nawet. ja wole Akuku.
    Bezsensu.
    Oscypki sie je.

    pozdr

    --