    From: "Grzybol" <g...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Re:final sprawy z przed 3 lat
    Date: Wed, 8 Jul 2009 22:01:56 +0200

    Użytkownik "sanczeski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:h32rmd$etn$1@news.task.gda.pl...
    > Dlaczego tak lubicie generalizować - to ja nie wiem

    Takie życie:-)

    > Znam zarówno księdza, który jest doskonałym duszpasterzem,

    A ja nie znam...

    > a w wolnych chwilach Firebladem na gumie lata

    Dziwny jakiś...

    > znam też policjantów, którzy są dobrymi policjantami, łapią bandytów,
    > szanują przyzwoitych ludzi,

    Chyba w Norwegii. :-) Rozśmieszasz mnie.

    > jeżdżą motocykielami i nijak nie nadużywają blachy.

    Nie znasz...

    > znam kolesia o wyglądzie i posturze drecha co lata r6 sobie i też normalny
    > jest

    No chyba nie jest. Ma wygląd drecha:-)

    > (ze względu na grupę wymieniam tylko tych co motocyklują) Alboscie nigdy
    > nie rozmawiali z jednym ani drugim albo nie wiem

    Scie rozmawiali, widzieli miliony razy co robią.

    >- ale ja
    > to gupi jezdem i sie na ludziach nie poznałem przez ponad 40z okładem lat
    > pozdr

    Samokrytyka? Mało po prostu widziałeś jak na te 40 lat z okładem. Pewnie
    tyrasz od rana do wieczora i na nic czasu nie masz...

    --
    Grzybol