  • Data: 2012-02-06 13:58:05
    Temat: Re: filtr
    Od: "wacek" <roman221@ poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PL(N)umber_One " napisał:
    > Dławik skompensowany, nie jest tajnym patentem koncernu :),
    > ale skoro o kncernach mowa. Tu na stronie polskiego mini
    > komcernu :), znajdziesz nieco teorii:
    > http://www.feryster.pl/polski/produkcja.php?lang=pl
    > ich dławiki dostępne także na Allegro.

    hm... skoro to nie tajny patent to proszę znajdź mi jakąś konkretną wiedzę
    do jego obliczania? bo ja niestety nie mogę, jeszcze się okaże że ACTA powie
    że to chiński patent i każe ferysterowi płacić 10euro od sztuki za prawa
    autorskie.
    co do strony ferystera to w książce kucharskiej jest więcej teorii, na
    dodatek żadnych charakterystyk do produkowanych przez siebie dławików nie
    zamieszczają (widocznie tną kaszta), oraz jak zwykle u tego typu
    producentów, nie mają na stronie żadnego sklepu, czyli jak by co to nie
    wiadomo w jakich cenach to mają,
    wprawdzie na allegro takie dławiki można kupić (tam one już nazywają się
    "filtr" a nie "dławik skompensowany"), nie posiadają żadnej karty
    katalogowej, a jeśli już jakiś się trafi, to akurat charakterystyka labo
    jest nie na to pasmo co chcemy, albo jest narysowana w paśmie jakie nas nie
    interesuje.