    From: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [filmweb]
    Date: Sun, 6 Nov 2011 21:22:18 +0100

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:j96jhv$8qv$1@usenet.news.interia.pl...
    > No chyba nie. IMO to zgodnie z zasadami termodynamiki tego powietrza
    > w kołach jest za mało, aby A8 wypłynęła na powietrze. Jeśli auto
    > zbudowane jest głównie z metali, to siła wyporu + objętość gazu z opon
    > to za mało.

    nie wiem na ile potrzebne tu prawa termodynamiki a na ile zwykłe prawo
    wyporu, ale:
    1. niech ktoś obliczy ile powietrza w jednostce objętości jest w oponach
    samochodu napompowanych do powiedzmy 2,5at, kiedy rozprężymy je do wartości
    1at
    2. pytanie co chcemy osiągnąc.
    2a. czy to, ze auto nie pójdzie na dno
    2b. samochód będzie utrzymywał sie na jakiejść głębokości (stałęj)
    2c. samochód wypłynie na powierchnie
    2c1 na powiechnie ale będzie cały zanurzony
    2c2 na powierzchnie ale będzie częsciowo zanurzony
    2c3 na powierzchnie i cały sie wynurzu

    W zależności, który podpunkt z punktu 2 ma być spełniony potrzebne są inne
    ilości powietrza, cisnienia i objętości.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł