    From: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: filmik
    Date: Wed, 25 Feb 2009 00:23:52 +0100

    Użytkownik "greg" napisał :
    > Byla kiedys np taka inicjatywa, zeby jak jest zakorkowana droga
    > trzypasmowa (np Pulawska rano) to puszki na srodkowym pasie zeby staly
    > troche w prawo a na lewym troche w lewo i jest zupelnie spokojny przejazd
    > dla motocykli środkiem wtedy.

    To ja bym postulował, żeby jeśli jednak jest to droga trzypasmowa, to ci z
    prawego niech stoją po prawej stronie pasa, środkowi dokładnie na środku, a
    ci z lewego po lewej stronie pasa. Ja tak staję puszką odkąd jeżdżę moto.
    Wówczas oba wąwozy mają wygodną dla motocyklistów szerokość. Poza tym (nie
    licząc tych na środkowym pasie) auta stoją wówczas obok kolein co eliminuje
    denerwujące (wynikające z tarki) wibracje podczas jazdy po tych pasach (na
    dojeździe do krzyżówki i podczas ruszania z niej). Była też jakaś taka akcja
    w jednym z dwóch wiodących czasopism moto. Nazywała się chyba 'wszyscy się
    zmieścimy'.
    --
    PZDR
    Wojciech G.